יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

ארץ הפלאות של אליס

נו, תפסתי את תשומת הלב שלכם? יופי.
אחרי תקופת שקט ארוכה מדי שלוותה בעומס ושינויים גדולים בחיי הפרטיים, וזמן ארוך מדי אחרי הביקור בחנות, באתי לספר לכם על חנות קטנה ומטריפה. קוראים לה 'אליס'.

אי שם לפני שנה וקצת הוזמנתי להשקת חנות הלבשה תחתונה למידות גדולות בקניון 'גן-העיר' בת"א. התקבלתי בחיוך גדול לחנות בעיצוב מיוחד שכ"כ מזכיר את העולם הקסום של מלכת הלבבות והכובען המטורף. ההשקה הייתה בקבוצות קטנות, מה שיצר תחושת אינטימיות והיעדר המוניות. מאחר והייתי לפני הניתוח והכל היה מעורפל בנוגע לעתידי לא ביצעתי רכישה והגעתי להתרשמות בלבד.
מי שעוקב אחרי יודע שבסופו של דבר השגתי את המטרה שלי ועברתי בקצביה של 'מדיקל סנטר' הרצליה. לקחתי לי מספר חודשים נוספים להשלת המשקל והגעתי שוב ל'אליס'.

אחרי כל החודשים האלה, והשינוי הגדול בגוף, זיהו אותי, זכרו אותי ושוב קיבלו אותי בסבר פנים יפות, למרות שלא פרסמתי פוסט על החנות כמו שמצופה, אבל הנה, זה קורה עכשיו!

הגעתי בלי לדעת מה המידה שלי, או הגזרה המתאימה לי. הגעתי דף חלק. גם המנהלת והבעלים של החנות וגם אחת העובדות טיפלו בי ונתנו לי להרגיש לגמרי vip. הוציאו לי כל דבר שביקשתי, לא נרתעו ולא החמיצו פנים כשלא אהבתי דגמים שהוגשו לי ולא ויתרו. תאי המדידה לא ענקיים, אך יחסית מרווחים ונוחים לתזוזה גם לארוכת גפיים שכמותי. המתלים היו בצורת קנקני תה קטנים, התאורה צהובה ורכה (תאורה היא דבר שמתחיל לקפוץ לעין ולקבל מדמעות כשאת מאפרת ומלמדת את התחום), היא גרמה להכל להיראות יותר טוב.

מפה לשם, מצאתי את עצמי עם 3 דגמים שהתאהבתי בהם לחלוטין וניגשתי לקופה. מאחר ועדיין לא זכיתי בלוטו, והמחירים נעים באזור 250-500 לחזיה, התפשרתי על שתי חזיות ואחת השארתי מאחורה בלב כואב. יצאתי מהחנות בחיוך גדול ושמחה בלב על הרכש החדש. 'אליס' מנפצת כל מיתוס שאין הלבשה תחתונה יפהפייה וסקסית במידות גדולות. כל הדגמים המוצעים היו מעוצבים ומזילי ריר, אם על הקולב, כפריט אופנתי, ואם כמשהו ללבוש. כמדומני, הקאפ הגדול ביותר שמוצע בחנות הוא K, מכובד לכך הדיעות.

כעשר דקות לאחר שיצאתי מהחנות והמתנתי לאוטובוס כדי להמשיך ביום הכיף שלי קיבלתי טלפון ממנהלת החנות בו קראה לי לחזור לחנות. כבר חשבתי שמשהו לא בסדר, שקרה משהו. חזרתי לחנות רק כדי שיאמר לי שאני יכולה לקבל תחתון וחזיה מתנה והיא רוצה שאנצל את זה. בתמימותי לא שמתי לב לשלט הענק בכניסה לחנות שסיפר על מבצע 2+1 מתנה, וגם במעמד התשלום הפרט הקטן נשכח. התחתון היה מתנת יום הולדת מוקדמת, מאחר והקניה הייתה בחודש מאי /תחילת יוני. אז חזרתי רק כדי לקבל מתנה. הדבר שמדהים אותי הוא לא המתנה הנדיבה, אלא שיכלו לוותר וכביכול להרוויח עלי, או לא לבזבז בכל אופן, אבל בחרו שם לתת כמה שיותר ללקוחה, וגם אם זה צעד שיווקי נטו, אותי כבר קנו, ואין ספק שאני ממליצה על המקום בפה מלא, ובכל הזדמנות שיש לי.

ובגלל שאני כותבת את הפוסט מאפליקציה בנייד ולא ממחשב מסודר בבית, ארכז את כל התמונות כאן, בתחתית הפוסט:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה