יום שבת, 31 באוקטובר 2015

בקטנה: Michael Kors Bronzing Powder

היי היי!!

המערכת הסוערת שעברה על ארצנו הקטנטונת לאחרונה לגמרי הכניסה אותי למוד סתווי ומצועף, הוצאתי את הגרביונים המדוגמים, את המגפיים והג'קטים המגניבים. נכון שקצת מסורבל, אבל יש איזשהו כיף בשכבות, בשרוולים הארוכים והמחממים. אני לא יודעת למה, אבל אני אעדיף סוודר כיפי על גופיה anyday.

עקב כך ובהתאם לזאת, אני מציגה בפניכם היום סקירה קצרצרה שתספיקו לקרוא בדיוק עד שתסיימו את כוס התה שהרגע הכנתם לעצמכם. סומק עדין ויפה באריזה מוזהבת, מה יכול להיות רע?


...Let's take a look






...And Now let's see the inside




...Closer




...Closer



יש סיכוי שמדובר באחד המוצרים היפים והאלגנטיים ביותר באוסף שלי. אמנם על האריזה כתוב שזה ברונזר, אך למעשה כשמדובר על גוון Flush, זהו סומק בגוון ורוד עתיק עם נגיעה קלה של כתמתמות וברק סאטני מעודן ומתוק. החומר רך למגע ופיגמנטי כמו שסומק צריך להיות - לא שקוף ולא אגרסיבי מדי. מברשת סומק רכה ופתוחה יחסית תעשה איתו עבודה טובה. לבהירות עד כהות ברמה בינונית המוצר ישמש כסומק אלגנטי למראה רך, לכהות מאוד המוצר יתפקד נהדר כהיילייטר על עצמות הלחיים וכ'טופ' מבריק מעל סומק מאט בגוון הרצוי.




שימוש נוסף לסומק הוא יצירת גוון מעבר ו'חימום' איפור העיניים באזור הקפל. מאחר והסומק לא יותר מדי פיגמנטי הוא יהווה בסיס נהדר לטשטוש צלליות, שיקבלו הברקה חיה וחיונית מלמטה.
הגוון החי והמקסים של הסומק גורם לי לחשוב שזה המוצר שהולך ללוות אותי הכי הרבה בעונה הקרובה ויהיה ה-go to שלי בקטגורית הסמקים.


הסומק מגיע בגודל מדהים של 21 גרם, שאני בספק אם אצליח לסיים אי-פעם.


אחרי שהבהרתי שהתאהבתי במוצר המשגע הזה מגיע השוס הגדול: אחד או אחת מכן הולכים לקבל את המוצר המשגע הזה במתנה!!

כל שעליכם/ן לעשות הוא:

1. לעשות לייק בעמוד הפייסבוק של הבלוג (לחצו כאן)

2. להירשם לקבלת עדכונים דרך תיבת האי-מייל (תיבת ההרשמה מופיעה בעמודה מצד ימין למעלה יותר)

3.להגיב לפוסט

4. לשתף את הפוסט באופן ציבורי


ההגרלה היא לשבוע מהיום, ותסתיים בתאריך 7.11.15 בשעה 19:00.
*ההגרלה פתוחה לתושבי ישראל בלבד.



בהצלחה לכולם, שיהיה לכולנו שבוע חמים ויבש :)





אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה