יום שבת, 1 באוגוסט 2015

הכוכבים של יולי 2015

היי היי!



חודש אוגסט התחיל, ואיתו הגיעו גם המון המלצות שוות שליוו אותי לאורך החודש הקודם.
מרגיש לי שממש לפני רגע עוד היינו בשנת 2014, והנה כבר עברנו לחצי השני של שנת 2015, וכמובן לחום הגדול של חודשי יולי-אוגוסט. בתור חובבת קור ולובן מובהקת אני משתדלת להיחשף לשמש כמה שפחות. אני תופסת צבע בקלות רבה, מזיעה בטירוף ומתייבשת עד רמת מיגרנה גם אם אני שותה יותר מ-3 ליטר ביום (הכמות שאני שותה לרוב). בבית המזגן מקבל הפסקה רק כשאין אף אחד בבית, ואז סוגרים הכל כדי שחלילה לא יכנס הביתה חום (במקרה שלי גם אבק, בכל זאת יש 5 אתרי בניה סביב הבניין שלי בכל רגע נתון.)

מה עוזר לי להעביר את החודשים החמים קצת יותר בקלות, ואיך אני בכל זאת מתאפרת? המשיכו לקרוא!

לחות - Kiehl's Oil Eliminator
קרם לחות לעור שמן שנמכר בליין הגברים של החברה, אבל לי ולמוכר שהציע לי את זה לא היה יותר מדי אכפת ממה שכתוב על האריזה. הקרם במרקם ג'לי, קליל מאוד, בעל ריח עצי די חזק בהתחלה, אך מתפוגג מהר מאוד. קניתי את הגודל המוקטן של המוצר כדי לנסות, אבל לחלוטין אמשיך להשתמש בו, אפילו קצת זנחתי את הקרם השני שיש לי מקיהל'ס מרוב שהקרם הזה נעים!





הגנה מהשמש - Ultra Light Daily UV Defence 50SPF + מקדם הגנה שקוף 50SPF בספריי, לייף 

פולניה לבנבנה כמוני חייבת להגן על עצמה בשמש האכזרית שלנו. אני משתזפת בקלות ומנסה לקשות להימנע. כמה אפשר להימנע? כשאני שוכחת בטעות להתמרח ולהתרסס בקרם אני שמה ג'קט או עליונית דקה כדי חלילה לא להישרף (כן, אני מסתובבת עם שרוול ארוך בתיק. באוטובוסים ובכיתות אצל ירין קר לי. תמיד.).
ככלל, אני לא יוצאת מהבית בלי ריסוס של מקדם ההגנה השקוף של חברת 'לייף' ב-50SPF, ובקרם ההגנה לפנים של קיהל'ס שבצורה יוצאת דופן ממש נעים על הפנים, הוא לא שומני וכבד ומרגיש כמו קרם לחות נעים לכל דבר (למרות שלא כך הדבר). אני מתאפרת מעליו בלי בעיה ונהנית מהגנה מקרני השמש לאורך זמן.






בגזרת האיפור אני כבר נכנסת לבעיה, ואני משתמשת במוצרים הכי עמידים שיש לי.

הבסיס לפנים הכי בעייתי אצלי, עקב הזעה ברמה היסטרית והפרשת שומן מוגברת, לכן אני ניגשת כל יום לשילוש הקדוש לבעלות עור שמן:

פריימר -  Benefit Porefessional

אולי אחד הפריימרים הכי מפורסמים שיש. הוא בעל תחושה סיליקונית, ממלא את הנקבוביות, מחליק את העור ומעניק גימור מאט לעור. אני לא מוותרת עליו, למרות המחיר היקר (שהוא גם הסיבה שפשוט הזמנתי 3 יחידות של 44 מ"ל בהזמנה האחרונה).

מייקאפ - Estee Lauder Double Wear.

אני באמת צריכה לפרט כאן? מייקאפ בכיסוי מלא, אולי הכי מפורסם בארץ. למרות שאין לי ממש צורך, אני מאוד אוהבת את הכיסוי שהוא מעניק. בונוס נוסף והסיבה העיקרית שהוא המייקאפ היומיומי שלי, הוא העמידות שלו. המיקאפ מתייבש די מהר, לכן יש לעבוד איתו במהירות.

פודרה - MAC Blot Powder

פודרה שקופה דחוסה (בחנויות הפרו אמורה להיות גם גרסא בתפזורת), התפקיד היחיד שלה הוא לקבע את המייקאפ. מאחר ואני Freak of nature השילוב של הפריימר עם המייקאפ לא מספיק לי ואני חייבת לפדר מדי כמה שעות על מנת לא להבריק (כבר אמרתי שאני שונאת קיץ?). הרבה פודרות מתיימרות להיות שקופות אך במבחן התוצאה הן לא בהכרח כאלה.
בנוסף, בחלק מהפודרות אי אפשר להעמיס יותר משכבה אחת; אם רק תנסו לעשות טאצ'אפ על אזור מפודר זה יראה קמחי / בוצי / ממש גרוע בצורה אחרת (מי אמר סטודיו פיקס ולא קיבל?) עם הפודרה הזו אין שום בעיה לפדר גם 4 פעמים ביום וזה יראה מעולה, לכן אני כ"כ אוהבת אותה.






סומק - Essence מקולקציית Love & Sound בגוון  01 Sunset

סומק בסגנון Ombré שנקנה לפני מספר חודשים, מקולקציה יחסית ישנה שלא הגיעה לארץ. אני משתמשת בו כל יום ונהנית ממנו מאוד. הגוון כיפי וחי, הסומק פיגמנטי אך לא ברמה של יצירת כתם. אני מרפרפת על כל אורך הסומק עם מברשת הסומק של RT, מניחה על תפוחי הלחיים וזורקת מעט לכיוון ההצללה ליצירת הרמוניה וחיבור. הגוון המתקבל כ"כ טבעי שרוב הזמן אני אפילו לא דואגת אם הוא יתאים או לא יתאים לשאר האיפור, בדיוק בגלל הגוון העדין שלו. הסומק הוא מאט עם נטיה קלה לסאטן, אך על העור לא מתקבל ברק כלל.







מסקרה - Lorea'l Volume Million Lashes Excess + Essence Get Big Lashes Waterproof 

משום מה מאסתי לבחור מסקרה אחת ואני מוצאת את עצמי מעמיסה שתי מסקרות בשמחה רבה, ולרוב גם מדביקה ריסים מלאכותיים שמשתנים לפי מצב הרוח, אני מחזיקה כ-5 זוגות ריסים שונים, ובוחרת לפי מצב הרוח והסגנון שבא לי ללכת עליו.
המסקרה של לוריאל משמשת עבורי כבסיס - המברשת שלה סיליקונית ומפרידה בצורה נהדרת. לתוספת נפח ועמידות אני מוסיפה את המסקרה של אסנס בגרסא העמידה במים, בעלת המברשת השמנה והסיבית.




מבחינת גווני איפור עברתי מקיצוניות לקיצוניות החודש ולא היה מוצר מיוחד, נעתי בין צבעוניות עזה ושמחה לניטרליות אלגנטית של חומים, שחורים וזהב.
אני מאמינה שכוכבי החודש הזה ימשיכו איתי גם לכל אורך חודש אוגוסט.
מה הפייבוריטים שליוו אתכם בחודש האחרון? ספרו לי :)


אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה