יום שלישי, 7 ביולי 2015

'איב רושה' - רושם ראשוני (+ מה לבשתי להשקה)


היי היי!!

הפוסט הזה היה אמור לצאת אתמול, אבל המשפט הידוע אומר שתכניות נועדו להשתנות. הסתובבתי לי במתחם הקניות ליד ביתי, מעדתי וקרעתי חתיכה יפה מהאצבע ברגל. אני בסדר, הרצפה עקומה!!! תצחקו, תצחקו, המדרכה באמת הייתה עקומה!! בגלל עץ שניטע בין החניות (על החלקים המוגבהים האלה, שכחתי את שמם) הבלטות התרוממו ואני לא שמתי לב. את הערב בילית בחדר המיון של בית החולים כדי שישחררו אותי אחרי שעתיים (בד"כ אני מחכה 5-6 שעות) אפילו בלי חבישה ויאמרו לי לחבוש בבית. מקסים. אל דאגה, לאצבע שלום. למזלי הבית במרחק חמש דקות נסיעה מבי"ח, והגעתי הביתה די מהר.

למזלי הגדול המקרה היה בערב, ובבוקר הספקתי להגיע להשקת החנות החדשה של 'איב רושה' ולדווח לקוראי הנאמנים על מה, למה וכמה.
החנות, שנפתחה בקניון איילון, הראשונה מ-11 סניפים שיפתחו עד סוף שנת 2016, מציעה טיפוח וקוסמטיקה מבוססי צמחים - קרי קוסמטיקה בוטנית.










החברה, שנוסדה בשנת 1959 בצרפת, מנצלת את כוחו וחכמתו של הטבע לפיתוח מוצרים למגוון צרכים, תוך כדי כך שומרים על הסביבה ותורמים חזרה. החברה לומדת את תכונות הצמחים השונים, ומשתמשת בהם ע"מ להציע פתרונות למגוון מצבים.




קצת על התהליך מפי החברה:

כוחם של הצמחים הוא אינסופי ולכן גם למחקרם אין כל גבול. החוקרים שלנו מגלים מרכיבים פעילים חדשים, מפתחים מרכיבים ייחודיים, יוצרים מוצרים מעולים בעלי יכולות חסרות תקדים.
קשת הצמחים שלנו כוללת את הצמחים המבטיחים יעילות מקסימלית. לכל צמח יכולות משלו השונות מאלו של צמחים אחרים. בכדי להגיע לאסימילציה מיטבית של המרכיבים הפעילים בעור יש לזהות תחילה את היכולות המיוחדות של הצמח.

אסימילציה (יכולת הרכיב הצמחי להיטמע, להיספח ולהתמזג בצורה מושלמת בתאי הגוף)  היא המפתח ליעילותם של מוצרים לטיפוח העור . אסימלציה מאפשרת חדירה מקסימאלית של חומרים פעילים מן הצומח לתוך העור ולאחר מכן העור מנצל חומרים אלו לתועלתו.
העור הוא איבר חכם. מחויב לבחור בחירות שייטיבו עימו. כדי לאפשר לחומר הפעיל לחדור דרך הרקמות, עליו לזהות את החומר תחילה. אנו חולקים מוצא משותף עם הצמחים וקיימים מנגנונים רבים המשותפים לשני המינים: אנרגיה, צמחיה, חידוש. הצמח וכמוהו גם עורנו, ידעו תמיד לזהות, להשלים ולפעול בצורה הדדית ושיתוף פעולה במידות הצורך. זוהי הסיבה לכך שהמולקולות הצמחיות, שהן חיות ובעלות מבנה טבעי, ימצאו תמיד את מקומן המתאים במנגנוני החיים של העור האנושי. יחדשו את העור ויגרמו לו למראה צעיר, רענן ובריא יותר.
החיים מזהים את החיים. העברת הכוחות והתועלות של החומרים הפעילים שבצמח הינה צעד הכרחי לצורך ניצולם על ידי תאי העור האנושי. התוצאה היא שיפור מצבו ומראהו של העור.
רק כאשר מתקיים תנאי זה ניתן לומר שהעור אכן ספח את החומרים הפעילים.
המוצרים הבוטניים יעילים, משום שהם מבינים זאת ומשפרים את יכולת האסימילציה של החומרים הפעילים שבצמח בעור.

פענוח אופן חיי הצמחים ופעולותיהם  מאפשר לסלול את הדרך לגילוי חומרים פעילים חדשים עבור תעשיית הקוסמטיקה. במעבדת המחקר של Yves Rocher  , הפיטוכימאים מזהים את המולקולות היעילות ביותר עבור טיפוח העור ומפתחים טכנולוגיות ייחודיות לזיקוק תמציות עבור מוצרי קוסמטיקה יעילים במיוחד. מעבדות המחקר של Yves Rocher פעולות כך כל שנה, כל השנה, בחיפוש אחר יצירה ופיתוח של מרכיבים פעילים חדשים וייחודיים. בנוסף מקדמים ללא הרף טכנולוגיות השומרות על שלמות החומרים הפעילים ועל סביבתם הטבעית.


הבנת העור- בכדי לרכוש ידע מעמיק על אופן פעולתן של רקמות העור הביולוגים של Yves Rocher חוקרים את תפקודיו השונים של העור ומתמקדים בתהליכים המניעים מנגנוני התאים והמולקולות. הם משתמשים בדגמים שונים כגון תרביות תאי עור ודגמים תלת ממדיים של חידוש דרמיס ואפידרמיס כדי לפענח את היחסים בין המננון הטבעי של העור ובין פעולתם של מרכיבי הצמח. מחקרים אלו מאפשרים ל Yves Rocher להציע ללקוחותיו מוצרי טיפוח המותאמים בצורה מדוייקת לכל סוג עור בנפרד. החוקרים שלנו בודקים גם את בטיחותה ויעילותה של כל נוסחה שהם מפתחים. בשנת  1977 הקים Yves Rocher את המרכז למחקר ולימודי הקוסמטולוגיה (CERCO), שהוכר על ידי משרד הבריאות הצרפתי, כמוסד לבידקת בטיחותן ויעילותן של כל אחת ואחת מן הנוסחאות שלו, כמו גם את איכויותיהן התחושתיות, אצל גברים ונשים שונים. מחוייבותו של Yves Rocher לבטיחות ושמירה על בריאות העור באה לידי ביטוי גם בבקרת איכות קפדנית ראשונה במעלה, השוכב להערכב אצל המשתשמים במוצרי הרשת ברחבי העולם.



אחרי כל זה, בטח תרצו לראות על מה מדובר?
הנה הצצה לחלק מהמוצרים:


סבון גרגרים לגוף מסדרת הפטל הפראי
סבון קליל במרקם ג'ל נעים, עם גרגרי פילינג וגרגרי הפרי עצמו. יש לי חיבה רבה לפטל, אם כי אני רגילה לאכול אותו מהשיח בכל שנה כשאני נוסעת לגולן לקטיף דודבנים ופירות יער נוספים. לרוב אני לא מתחברת לריחות פירותיים במוצרי היגיינה, אבל הריח לא מאוד חזק ומשתלט, אלא עדין ונעים.





תמיסת מיסלר 2 ב-1 - הריח עדין ונעים, בניחוח צמחי (כמה מפתיע). העברתי הבוקר על הפנים במקום מי פנים ע"מ להרגיש. המוצר היה נעים על הפנים, לא ייבש ולא שרף בעיניים.




בושם לאישה Queleques Notes d'Amour, א.ד.פ. - הניחוח חביב, אך מרגיש לי קצת מתוק וכבד מדי לתקופה זו של השנה, אני נוטה להשתמש בניחוחות כאלה בעיקר בחורף.




שפתון Grand Rouge גוון מס. 31 - מניסיון של מריחה אחת, השפתון נעים מאוד ומחליק על השפתיים בקלות, ומעניק שכבת צבע אטומה בשכבה אחת. למרות היותו לחותי מאוד בתחושה, במשך כשעתיים של 'לבישה' לא היו זליגות כלל וכלל, דבר שמאוד הפתיע אותי. כשתיתי, נשאר שכבה יפה של צבע על הכוס, אך זה לא ניכר בשפתיים. אחרי מספר שימושים נוספים אוכל לכתוב סקירה מקיפה יותר על המוצר, שבינתיים התחבב עלי מאוד.




Serum Vegetal - Wrinkles & Firmness - קרם יום לעור בוגר שטוען 'להחליק' את מראה הפנים ולמצק את העור. מן הסתם בגילי הצעיר לא אוכל להעביר ביקורת על המוצר, ולכן יועבר כלאחר כבוד לאמי. מנגיעה קלה בקרם (הייתי חייבת לנסות) הוא די כבד ולא יתאים לעור מעורב לטעמי.


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה


ועכשיו לדבר הכי חשוב: חצאית הדמקה החדשה שלי, בעיצובה של חברתי צילה - תפור עליך.
בסופ"ש הקודם הגעתי לאירוע 'יפה בכל צורה' שנערך במתחם התחנה והוקם ע''י גאלה רחמילביץ'.
בכל דוכן אליו הגעתי מצאתי את מה שרציתי במידה שלי, למרות שזה היה היום האחרון. רכישות שיוצגו בקרוב בבלוג נעשו אצל צילה, נומה (דנה מליק) ו-honey B, הלא היא ענבל מימרן. אמנם לא הייתי במידות בקצה משום צד, שכן האירוע יועד למידות 38-54 (אצל חלק מהמעצבות אף יותר), ועדיין הרגשתי מיוחדת. מצאתי עיצובים שאהבתי וישבו עלי נהדר בכל דוכן אליו ניגשתי, הרגשתי 'רגילה'. לצורך השוואה, אספר שאתמול לאחר ההשקה הלכתי עם קולגה לקניון עזריאלי. לחצי מהחנויות אין לי בכלל סיבה להיכנס מהסיבה שהם מחזיקים מידות עד 40-42 בממוצע, בחלק עוד יש 44, שגם הוא הצטמצם בשנים האחרונות (ע"ע העמוד "אין לי מה ללבוש: מלכוד 42" ). אני לובשת כרגע מידה 46, לא מידה קטנה, אבל גם לא ענקית. רוב החנויות 'חסומות' בפני, לכן כ"כ שמחתי על האירוע של גאלה. לא רק שמצאתי בגדים, אלא בגדים יפים, מעוצבים, שמחים ונוחים! יצאתי עם חיוך ענק ואני רק מחכה ליריד הבא.



גופיה: ג'אמפ, בת כעשר שנים
חצאית: צילה - תפור עליך
נעליים: ניו-לוק, לונדון.




אז אתמול היה יום נפלא עם סיום לא כ"כ נפלא, אבל זה בסדר, כי לפעמים הדברים הטובים מתעלים על כל כאב :)

אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה