יום שבת, 30 במאי 2015

Go with the FLO

היי היי!!

נו, אז איך אתן שורדות את הכבשן הזה שנקרא בחוץ??
אני משתדלת לבלות את מירב זמני במקומות סגורים ורחוק מהשמש ככל האפשר, ועם הרבה לימונענע בהישג יד!
זה לא דבר חדש, קיץ הוא הנמסיס שלי (קרי האויב המושבע). מזיעים בלי סוף, אי אפשר לפקוח עיניים בחוץ בלי משקפי שמש שמכסות חצי פנים, ועל האיפור אני כבר לא מדברת (אומרת יפה שלום לדאבל-וור שמרחתי בבית אחרי חמש דקות המתנה בשמש לאוטובוס. הבעיה העיקרית - זיעה, והרבה ממנה; שעה השלוש אחה"צ, עליתן לתחבורה ציבורית כלשהי, והניחוחות, אממ.. אתן יודעות על מה אני מדברת.


בימים כאלה (שמאפיינים את רוב השנה במדינתנו הקטנה) אני דואגת תמיד לדאורדורנט ספריי מוקטן בתיק לתחזוק במהלך היום, ולרוב גם בושם; אבל לכי תסחבי איתך בקבוק זכוכית של 100 מ"ל שבמקרה הטוב עלה לך 250 ש"ח (לא מדברים על העובדה שזה מרגיש כמו סלע בתיק, או העובדה שזה נשבר). בדיוק בשביל זה קיימת חברת FLO. מוצר הדגל שלהם נקרא Atomizer (אטומייזר) - זה בעצם מיכל קטן ואטום הרמטית שניתן למלא בבושם ולקחת אפילו בתיק ערב קטן ואלגנטי.
האטומייזרים מגיעים בשני גדלים ומבחר עיצובים, כך שכל אחת תמצא את הסגנון שלה!
המחיר - 14.95-16.95$




איך הבושם נכנס פנימה? פשוט מאוד! פותחים את צידו התחתון של האטומייזר ושם נמצא מנגנון מיוחד שמצמידים לפיית ההתזה של הבושם, לוחצים 3-4 התזות, והכל נכנס ישירות למיכל הזכוכית שמתחבא מתחת לאריזת האלומיניום.
ככה השאנל שלי הולך איתי לכל מקום.


כן, זה נסגר הרמטית אם מצמידים טוב. ו... אממ, ציפורניים זה לא הצד החזק שלי. תתמודדו.

לאחרונה החברה הוציאה גם מספר מוצרים נוספים, כולם בתחום היופי והטיפוח:


הראשון הוא קולקציית שרשאות עם תליונים נפתחים (lockets) לנשים ולגברים שבתוכם יושבת קפסולה לבנה קטנה (מותאמת לצורת התכשיט שנרכש) בעלת מנגנון שחרור איטי. נשמע מוזר, אני יודעת. זה בעצם גוש קטן של חומר (שאין לי באמת מושג ממה הוא עשוי) שמתיזים עליו את הבושם הרצוי. עפ"י הכתוב, 2-3 התזות מספיקות, וניתן לחדש ולהתיז את אותו הבושם אם חשקה נפשכם בחיזוק. אחרי מספר שימושים, הגעתי למסקנה שאני לא מרגישה את הריח אחרי מספר שעות (אולי עשיתי טעות שהתזתי את הבושם הנבחר על עצמי ובמקביל ענדתי את השרשרת עם הקפסולה, ובכך זה די ביטל את הרעיון של השרשרת). בניתי עליה שתשאיר עלי את ריח הבושם כאשר מה שהתזתי על עצמי כבר סיים את פעולתו והתפוגג. רק אם ממש קירבתי את התליון לאף הרחתי את הבושם (מדובר על כ-6 שעות לאחר ההתזה). אולי היו לי ציפיות גבוהות מדי, אבל אני חושבת שכרגע הגימיק הזה דורש המשך פיתוח ושדרוג.
מעבר לזה העיצובים מקסימים, אם כי השרשרת הייתה מעט ארוכה מדי והתליון הקטן למדי נח לו בדיוק בין השדיים (מצטערת שאני לא פוליטיקלי קורקט) וחייב אותי למחשופים נדיבים אם אני רוצה את התליון נוכח, קצת מציק. אני מאמינה ומקווה שהליין ימשיך להתפתח ויוצעו דגמים עם שרשראות קצרות יותר, וגם קפסולות למכירה בנפרד, מה שלא נצפה באתר נכון לרגע כתיבת שורות אלה. השרשרת מגיעה עם 3 קפסולות, ומאחר ואין אופציה להתיז בשמים שונים על אותה קפסולה, הייתי שמחה לאופציה לקניית קפסולות ריח בנפרד.
המחיר - 29.95$






המוצרים הבאים כבר לא קשורים לבשמים, אבל אלה דברים קטנים לרובנו יש בתיק.

מעגל ריסים קטן וקומפקטי, בהתחלה לא הבנתי מה המוצר הזה, העיצוב שלו נראה לי הזוי לחלוטין ולקח לי זמן ללמוד לתפעל אותו. אין לי הרבה מה לפרט עליו, אני לא טיפוס של מעגלי ריסים לרוב (עצלנות גרידא). התוצאה? כמו רוב מעגלי הריסים, נותן עיקול קליל וחינני כלפי מעלה. בסה"כ נוח לשימוש ויתאים למשתמשת הממוצעת.
המחיר - 5.95$





פצירת קריסטל היא דבר שחביב עלי מאוד - איכשהו אני מרגישה שהיא נותנת לי גימור הרבה יותר עדין וחלק מפצירות רגילות, ותמיד מסתובבת לי אחת בתיק. הפצירה של FLO קטנה יותר מהאחרות שברשותי, ונכנסת ביתר קלות לנרתיק של הפיצ'פקעס שאני מחזיקה בתיק.
המחיר - 7.95$



המוצר האחרון הוא מראה קומפקטית עם צד מגדיל ותאורת LED, מושלם לנשיאה בתיק לנסיעות ארוכות או טאצ'אפים קטנים לפני דייט לוהט :D
מראה זו מראה זו מראה, אז אני לא חושבת שיש כאן מרווח תמרון לסקירה, אבל מה שכן, הפלסטיק החיצוני ממש נחמד. מכירים את הגימור הזה שמרגיש במגע כמעט כמו קטיפה? אז זו בדיוק התחושה, נעימה ויוקרתית שכזו
המחיר - 14.95$




החברה ממשיכה להתפתח ולהשיק מוצרים חדשים כל הזמן ומציעה משלוח חינם לכל העולם.
גילוי נאות: כל המוצרים התקבלו לסקירה.

אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה