יום ראשון, 29 במרץ 2015

בובי בראון נוחתת בקריות - שיחה צפופה עם אדוארדו, המנהל האומנותי.

היי היי!!

מה נשמע?
כולם כבר מתכוננים לחג? בחרתם אאוטפיט, המארחים בנו תפריט ארוחה?
אני כבר תכננתי ארוחה לתפארת, עם מטעמים מכל טוב! עכשיו נשאר להתחיל לנקות.. כיף.

אז קצת לפני חג הפסח, שמתאפיין כולו באווירת נקיון, טוהר וחגיגיות, הגיעה לקניון "הקריון" מלכת האיפור הטבעי והנקי - בובי בראון, עם סניף חמישי במספר בארצנו הקטנטונת.
למי שמכיר את הקניון - החנות ממוקמת בחנות "מאק" הישנה (הכל נשאר במשפחה, אה?), אך המבנה הפנימי השתנה לחלוטין מהסניף שלפני כשנתיים עבדתי בו. החנות הקטנה מרגישה קצת יותר פתוחה, מאוד אלגנטית ומזמינה.








בין כל האנשים שהגיעו לאירוע פתיחת הסניף (שלמען האמת אני לא מכירה רבע מהם) תפסתי את אודארדו, המנהל האומנותי של החברה, לשיחה קצרה על הקיץ הקרוב. מה הוא סיפר לי? תמשיכו לקרוא :)



הלוק המנצח לקיץ
העור זוהר וקורן מחיוניות והצללות עדינות שמדגישות את תווי הפנים הטבעיים. הגבות מסודרות למשעי, ומסורקות עם ג'ל גבות, אייליינר דק ומעודן, לצד שפתיים בגווני ניוד או לחלופין בגווני אדמדמים כפירות-יער.
בקיץ הזה השפתיים הן מרכז הבמה - משורטטות ומודגשות במגוון רחב של צבעים!


שימר - in, מאט - out
פנים בגימור מאט-מת יוצאות מהאופנה, והברקות תופסות מקום. חשוב להבין שלא צובעים את כל הפנים בגוונים מבריקים, אלא עושים הברקות סלקטיביות. מה זה אומר? שהקונסילר מתחת לעיניים נשאר מאט, אחרת הברק מדגיש קפלים וקמטוטים מתחת לעין.
הצעת ההגשה שלי: לאחר מריחת המייקאפ, פדרו בקלילות את הפנים, וצרו הברקות במקומות הבאים: עצמות הלחיים, עצם הגבה, זוויות העיניים הקרובות לאף. אפשרי גם להניח הברקה שטנה על גשר האף, אם כי אני לא חובבת של הסגנון.
אופציה נוספת הוא לערבב כמות קטנה מאוד של שימר נוזלי כלשהו לתוך המייקאפ ולמרוח כרגיל, כאמור למעט האזור שמתחת לעיניים, שם האזור חייב להיות בגימור מאט. פידור סופר קליל למעלה, במידה והמייקאפ לא מתקבע מעצמו, וקיבלנו מראה "זוהר מבפנים", כזה שלא יודעים מה עשינו, אבל העור נראה פשוט מדהים!
זכרו - בעדינות!

הגוונים השולטים בקיץ - חומים עדינים והברקות בגווני עור ושמנת


5 מוצרים לתיק האיפור המושלם
מאחר והקהל המרכזי של החנות הוא נשים שמתאפרות אך אינן עוסקות בכך בתור מקצוע, ביקשתי מאדוארדו להרכיב עבורי את תיק האיפור המושלם למתאפרת הממוצעת, שיכיל חמישה מוצרים. אלו היו הבחירות שלו:

אז מה יש לנו כאן?

קורקטור וקונסילר -
אדוארדו בחר לקחת כמוצר אחד. עפ"י בובי, הדבר הכי חשוב הוא סקין אחיד ומושלם, וחלק מהעניין הוא גם כיסוי הכהויות מתחת לעיניים.

מייקאפ בסטיק -
מייקאפ ברמת כיסוי בינונית ניתנת לבניה, בגימור מאט ובלי תחושת דביקות. ניתן לזרוק אותו בתיק ולעשות תיקונים במשך היום ללא דאגות.

Lip & Cheek בגוון Pale Pink -
מוצר רב שימושי שניתן לשימוש כסומק וגם כשפתון, בעל מרקם דק ונוח לעבודה, וגימור מעט מבריק (מבריק מלחות, לא שימריות).

מסקרה Smokey -
כי אי-אפשר בלי מסקרה וריסים דרמטיות ככל האפשר ;)

גלוס שקוף -
כמה פשוט, ככה מוסיף. גלוס שקוף למראה שפתיים מלא ומבריק.



בנוסף, קיבלתי אינטל נוסף לגבי מוצרים נוספים שיושקו בחודשים הקרובים.

באזור חודש ספטמבר, יושק מייקאפ חדש מבוסס סרום. מייקאפ בעל לחות ותכונות טיפוחיות עם רמת פיגמנט קלילה לאיחוד גוון העור.
בחודש הקרוב צפו גם לגוונים נוספים בסדרת הצלליות Long-Wear Cream Shadow Stick. צלליות קרמיות עמידות בסטיק, ביניהם יצאו גם מספר גוונים בגימור מאט, מה שאומר שיש למה לחכות :)



לא יודעת מה איתכם, אני מרוצה מהחדשות והתחזיות לקיץ הקרוב, (רק לא מ-40 מעלות חום שהולכות להרוג אותנו עוד כמה חודשים).
שיהיה לנו חג שמח, אביבי ומקסים!

אוהבת המון,
טל

אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה