יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

ללין מתחדשת

היי היי :)
מה נשמע?

אני רוצה להתחיל בהתנצלות קטנה, בחודשים האחרונים אני עוברת תקופה לא ברורה שמתאפיינת בקושי בכתיבה, וחוסר השראה כללי, אולי זה קשור למה שנכתב בפוסט הקודם, ואולי לדברים אחרים שעוברים עלי, אני ממש מקווה לחזור לתדירות קבועה בקרוב, הכתיבה ממש חסרה לי, אבל יש לי מעין "עצירות מחשבתית" שכזו, זה הכינוי הכי מתאים למצב שלי, ומאותה סיבה גם לא ראיתם ממני לוקים חדשים בפייסבוק.

לפני כחודש הייתי בהשקת המיתוג החדש של רשת "ללין".
אני מוכרחה להודות שאני לא ממש מפרנסת את הרשת, שעיקר המוצרים שלה הם קרמים שונים לגוף, מה שפחות מתאים לי. משום מה, העור שלי מסרב לקבל קרמי גוף למיניהם, גם את הקלילים ביותר, וזה די מבאס, כי אני כ"כ רוצה להתפק עם קרם גוף ריחני מדי פעם. עור שמן וזה, נו.. לא רק בפנים לצערי :/


במיתוג החדש של ללין השתנה העיצוב הכללי של המוצרים - מבסיס לבן עם נגיעות צבע חזקות יחסית, העיצוב הפך להיות לבן כמעט לחלוטין, ומאוד נקי. העיצוב החדש הרבה יותר בוגר ואלגנטי לטעמי, אך עדיין שומר על ה-vibe הרומנטי.
גם מידוף המוצרים השתנה מעט - החברה אימצה שיטה חדשה, שיטת 3 הצעדים:
מים - מוצרי אמבט ורחצה: ניקוי וחידוש העור
גוף - מוצרי טיפוח גוף: לחות והזנה
רוח - מוצרי בישום ואווירה
לכל אחד משמונת הניחוחות של ללין יש מודול (מעין כוורת מדפים) שעליו נמצאים כל 17 סוגי המוצרים מאותו הניחוח, שמסודרים לפי שיטת הצעדים של החברה.




בנוסף, נכנסו גם שני ריחות חדשים :
למון-גראס-ורבנה - בעל תווים של למון-גראס (לימונית), ורבנה, ליים ותפוז ברגמוט. התווים המרכזיים אמורים להיות הלימונית והורבנה, אם כי לתחושתי הברגמוט מאוד השתלט ומרגיש כמו התו המרכזי בתערובת, שזה לא דבר רע כשלעצמו..

וניל-פלפל ורוד (לא, לא גמבה.. מכירים את פלפל ארבע העונות? אז האדום מביניהם...) - בעל תווים של וניל, פלפל ורוד, מנדרינה מסוג טנג'רין, ציפורן החתול ושושנת העמקים. לא יצא לי להתנסות בריח, ואולי טוב שכך, מכיוון שוניל אני אוהבת רק באפיה, ובמוצרי טיפוח יש לי סלידה מסויימת מהניחוח הזה..




קיבלתי מספר מוצרים מסדרת הורבנה, ולקחתי לי מספר שבועות כדי להתנסות בהם ולגבש דעה.


חלב גוף
כמו שציינתי לפני כן, אני לא בחורה של קרמים, עם כל הרצון הטוב שלי, ולכן שמחתי לקבל גרסה קלילה יותר של הזנה לעור - חלב גוף, יותר קל מקרם, מרגיש טיפה מימי במריחה על הגוף, ולא משאיר תחושה דביקה או שומנית כמו שקורה לי עם קרמים אחרים, אלה שאני מנסה פעם ביובל..
פעם בשבוע אני מצליחה להביא את עצמי לשימוש במוצר לאחר מקלחת, לרוב פני השינה, ואני נרדמת עם ריח הדרי מרענן וכיף..
אני לא יכולה לומר שארכוש שוב את המוצר, שכן המיכל המכובד הזה יספיק לי לכמה שנים טובות, בתדירות שאני מורחת, אבל אני בהחלט אהנה ממנו עד תומו.
לאוהבות הקרמים הקלילים - מומלץ
מיכל של 250 מ"ל, 79.90 ש"ח



קרם ידיים
כמו במוצר בקודם, לרוב אין לי צורך בקרם ידיים, אלא רק בזג אוויר יבש ממש. במזג אוויר יבש אני מורחת תמיד את קרם חמאת השיאה של ל'וקסיטן, והוא עושה פלאים, גם אם אני צריכה למרוח 3 פעמים ביום. מאחר שכרגע חם ולח, לא יצא לי לראות כמה הקרם הזה עוזר. הוא מגיע במיכל מאוד גדול, מה שאומר שהמוצר נשאר בבית או בעבודה ולא יכול להיזרק בתיק לעת צרה, מה שאני רואה כמגבלה. הריח, כמו כל מוצרי הסדרה, מרענן ונעים, לצערי אני לא יכולה לתת חוות דעת אמיתית על המוצר כיוון שאין לי תנאים להתנסות בו באמת.




מוס סבון
הפינוק הכי גדול שהתקבל מבחינתי!
סבון שיוצא כמוס, מגיע כמו הקצפת המוכנה למאכל שקונים בסופר.
בזה אני משתמשת כשבא לי להתפנק במיוחד, ולא להשתמש בתחליבי הרחצה הרגילים
(דאב ופלמוליב למיניהם).
מנערים טוב את המיכל ולוחצים להוצאת חומר קל כענן, וריחני כפרדס רטוב.. פואטי משהו, אני יודעת.. אבל הקצץ הזה כ"כ נעים, שזה באמת מה שאני מרגישה. לרוב אני לא מתלהבת מסבונים, או מגימיקים שכאלה, אבל זה פשוט כיף.. הריח חזק מאוד ונשאר לאחר המקלחת. לאחר השימוש במוס אני מורחת את חלב הגוף כדי לחזק את הריח.





בנוסף לריחות החדשים, ללין ממשיכים עם הליין בעיצוב נסיכות דיסני, והשנה מי שזכתה לכבוד היא שלגיה, נסיכה שגדלתי עליה, ללא ספק.


מאחר שהפוסט יוצא יחסית באיחור עקב בעיות טכניות, אוסיף ידיעה נוספת:
לכבוד הסתיו, הרשת משיקה קולקציית לקים כהים, המתאימים לחורף. לדעתי הם נראים ממש טוב ואלך לדגום אותם בקרוב :) :)

נראה לי שבקרוב אחזור לשם לחפש פינוקים נוספים..
מה איתכן? מה אתן חושבות על העיצוב החדש של חנויות הרשת?


אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),