יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

ביקור בית - אינגלוט (או: ההשקה הראשונה שלי!!)

היי היי!
הסיפור שלנו יום מתחיל ככה: היו הייתה שמועה שאינגלוט פותחים מחדש את החנות בסנטר. אצתי רצתי לחפש מידע. איך אומר הפתגם? יגעת ומצאת - תאמין. השמועה התבררה כנכונה. אחת החברות האהובות עלי מכל חוזרת לארץ (אחרי שדאגתי לתדלק בחו"ל, כמובן...), ורצה הגורל, הוזמנתי להשקה של החנות החדשה, שממוקמת בדיזינגוף אהובי, בבניין B אם מישהו יודע מי הוא מי מבין הבניינים - קיצר, בכניסה שליד "כלי זמר", בדיוק מול החנות של סמסונג.

צילום יח"צ: לם וליץ

צילום יח"צ: לם וליץ

צילום יח"צ: לם וליץ

צילום יח"צ: לם וליץ

צילום יח"צ: לם וליץ

לשמחתי, הבעלים הם אותם אנשים מקסימים ומסבירי פנים מהפעם הקודמת.
אז כמובן שהיה אוכל יפה וטעים (שפחות הזדמן לי לאכול כי אכלתי ארוחה שעתיים לפני), קאפקייקס עוד יותר יפים שחבל שלא דגמתי, אבל למי אכפת מהאוכל??!?!? תנו לי להסוויטץ', את כל החנות כאוות נפשי ותמצאו חיוך ענק ומטומטם מרוח על פני בדיוק כמו ילד בחנות ממתקים וצעצועים גם יחד!!

פיגמנטים, פיגמנטים ועוד פיגמנטים!!!

סמקי קרם נהדרים, שאחד מהם כבר נסקר בבלוג בעבר

עזבו אותי מהכל, תנו לי פיגמנטים, אייליינרים וצלליות. והרבה. בצבעים מטורפים.
המגוון הוא כשהיה בחנות הקודמת מלבד תוספות מסויימות, ועדיין חסרים לי דברים שראיתי בחו"ל וכאן לא קיימים.
כמובן שלא החזקתי את עצמי ולקחתי אייליינר צהוב, שנשמע מטורף לחלוטין, והוא באמת כזה, אבל יכול להוות בסיס מושלם לצלליות בגווני זהב טהור, או דואוכרומים ירקרקים-זהובים דוגמת פיגמנט מס' 84 של אינגלוט, או Old Gold של מאק. נסו אותי, מתחייבת שזה ישב פצצה!!!

גוונים נוספים שאני זוממת עליהם - סגול כהה, כסף בהיר, תכלת בהיר ואדום (צילום יח"צ)


הבא בתור הוא פיגמנט מטמטם ביופיו, מס, 30. שמנת אולטרה עם ברק זהבהב-ירקרק-לא-ניתן-לתיאור מהממם שכזה. בצנצנת נראה גוון מוזר ודי זוועתי ומשעמם. ואז הסווצ'תי, ושמעתי באוזני פעמונים ושירת מלאכים ענוגה - הדבר הזה פאקינג מושלם!!
לא יכולתי בשום אופן להזיז את המבט מהסווטץ' המדהים של הגוון הזה. ובאותה מידה הגוונים המשגעים לא נתפסים בשום צילום. Just my luck... אבל קחו את המילה שלי. רוצו לחנות ונסו בעצמכן!
95 ש"ח





בנוסף, חזרו איתי הביתה מספר מוצרים שהתקבלו לסקירה:


מסקרה-
המברשת גרמה לי לתמיהה קלה, בגלל צורתה וסיביה הקצרים. היא מקסימה ליומיום, אבל צריך לסרק את הריסים די הרבה פעמים כדי לקבל עיבוי והארכה. מה שכן, היא מפרידה יפה מאוד. מתאימה לאלה שאוהבת להיות עם ולהרגיש בלי, או לחלופין לבנות המרגיזות עם מניפת ריסים מרשימה שלא תבייש את אביבית בר-זוהר.
95 ש"ח




Lip Duo - 
שפתון בקופסית, בעל שני צדדים, האחד פיגמנטי והשני טופ מנצנץ ושקוף.
לצערי הרב (והוא רב) אין לי אפשרות להלל את המוצר הזה, שכן בהסווטצ'ה הראשונה החלק הפיגמנטי התקלה כגלוס פיגמנטי. ממש גלוס, נוזל מהאצבע. ובאופן הזוי הצד השקוף הרבה יותר מוצק מהצד הפיגמנטי.
כאן מגיע גילוי נאות: אני לא סובלת גלוסים. או שפתונים לחותיים. זה נוזל לחריצים אחרי חמש דקות והשפתיים שלי נראות כמו יצור צמא-דם. אני לא משתמש בשום דבר לחותי למעט שפתוני לחות יעודיים. הכל אצלי מאט, או מקסימום מרקם סאטן.
לזכות החברה יאמר שהגוון הורדרד שהגיע פשוט מקסים, ובפורמולה אחרת הוא היה נחרש למוות.
89 ש"ח





זה לא שהתמונה לא בפוקוס, זה עד כדי כך נוזלי!!!


לק - 
התקבל בגוון 991, כחול קרמי שמזכיר לי ים. מריחה נעימה, מברשת דקה יחסית (אני מאוהבות המברשות העבות). נדרשות שתי שכבות לאטימות מלאה.
סווטץ' על הציפורניים שלי לא תראו כי אני מחלימה מבניה, אבל על פלסטיק בהחלט תראו :)
49 ש"ח






שפתון
שפתון שלא מרגיש לחותי, אבל גם לא יבש. מהעממידים בצורה נורמלית ולא מייבשת. צבע קצת מוזר.. נראה מאוד כהה בסטיק, אבל מתקבל ורדרד כהה מנצנץ על היד. לא בדקתי עמידות עקב התפרצות מרגיזה ביותר של הרפס השפתיים (וואלה, כן.. אני מהאנשים המסכנים האלה...). נורא בא לי לנסות אותו בשילוב מעושן שחור גדול..
79 ש"ח





מספר מוצרים נוספים שנקנו בהזדמנויות שונות, ארצה להציג כאן:
היילייטר נוזלי, די מקביל למוצר GLIMMERSHIMMER של MAC שיצא מהליין לפני שנים ואפילו באיביי בקושי ניתן להשיג. נקנו גוונים 61, לבן פנינתי נהדר, ו-62, זהב עדין וקסום.
האמת שכל אחד מהם בנפרד לפעמים לבן או זהוב לי מדי ואני אוהבת לערבב את שניהם. את הזהוב אני אוהבת להניח כבסיס למרי לו, האהבה החדשה שלי.
מספיקה חצי לחיצה לשימוש על עצמות הלחיים, ואני ממליצה להניח ולטשטש את המוצר עם מברשת דואו-פייבר, דוגמת 159 / 130 / 188 של מאק.


גוון 61 - לבן פנינתי, מלאכי משהו


גוון 62 - זהוב וקסום


קניתי גם סומק נוזלי שנראה מאותה סדרה למעט העובדה שהוא מתקבל כמאט, ווגדר כסומק ולא אילומינייטור. איתו צריך להיזהר בטירוף – הכמות שיוצאת בלחיצה אחת גדולה מאוד, ולכן צריך לתת חצי לחיצה או פחות, ובנוסף החומר מ-א-ו-ד פיגמנטי. בהנחה נכונה ועדינה, המוצר מתקבל מקסים, ממש כהסמקה טבעית ומחמיאה, אבל אם תניחו יותר מדי או לא תטשטשו מספיק, יתקבל כתם צבע כעור למדי.
הסמקים והשימרים הנוזליים עולים 99 ש"ח ל15 מ"ל, כמות נדיבה בהחלט.





מימין לשמאל: היילייטר 62, 61 וסומק מס' 88


הערה: מצב המוצרים שלי מסדרת הנוזליים בכי רע, עקב שימוש תדיר + אחד שהגיע אלי עם שבר (הובא מחו"ל ולא כ"כ שרד), עפ"י כן, תקבלו תמונות יח"צ, ולא את הצילומים ההו-כה-מושקעים-שלי


בנוסף, נרכש גם אייליינר מס, 87, טורקיז כהה יחסית, ומדליק ללא ספק, שילך מצוין כליינר כפול בציוות אייליינר שחור או לבן, או אפילו כתום, ורוד או צהוב. כן, אני משוגעת, חדש לכם??!?!!?!!
כמובן שנרכש גם אייליינר לבן, שלקח לי יובלות ועידנים להשיג, כי היה חסר במלאי כל פעם שהגעתי, ובסוף חברתי הטובה יסמין הצליחה להניח עליו את ידיה.
אייליינר לבן מהווה בסיס נהדר לכל צללית צבעונית, בייחוד לגווני כסף או ניאונים, דוגמת פלטת Acid של Sleek, פלטת Electric של Urban Decay, ופיגמנט Platinum של MAC \ Tiara של Sugarpill.


סווטצ'ים לזוג האייליינרים המשוגעים שנרכשו :)

כי אי אפשר בלי שחור ולבן...




האייליינרים עולים מחיר שווה נפש של 89 ש"ח לכמות ענקית של 5.5 גרם. אם אתן לא מאפרות מקצועיות ומשתמשות בזה כמו אוויר לנשימה, בהצלחה לגמור את הג'ארה הזו...


הנבחרת הנוכחית שלי - בקרוב המשפחה תתרחב



לסיכום, אני מודעת לכך שאולי דעתי משוחדת לגבי אינגלוט לעתים, אך אני יכולה להבטיח לכם שכל מילה שכתבתי אמיתית, והמוצרים באמת עד כדי כך מוצלחים.
אהבתי לחברה הזו ולמוצריה די משתווה להתמכרותי העמוקה למאק, דבר שקשה להגיע אליו. מוצרים כ"כ איכותיים, מחירים הוגנים, וצוות מקסים שזוכר את הלקוח, ומתייחס אליו כאדם ולא מכונת כספים, דבר נדיר בימינו.

אני ממליצה לכל חובבות באיפור ובעלות המקצוע בתחום להיכנס לחנות ולהנות ממגוון, איכות ויחס ללא פשרות.



עד הפעם הבאה,
אדיוס!!


אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenix blackk),


יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

פיניטו לה קומדיה - מוצרים שנגמרו #2

היי היי!!
מה נשמע?

הרבה מה לכתוב בהקדמה, אין לי היום :P
הפוסט נכתב בסמוך לפוסט המוצרים הגמורים הקודם - החלטתי לחוס עליכם ולא הפיל הכל במכה, זה קצת יותר מדי.
מה שכתבתי שם, תקף גם לכאן ;)

יאללה, נתחיל?

צללית MAC -White Frost
היה הייתה פעם, במקום רחוק, צללית לבנה של MAC, אשר דמתה לקרני השמש הנחות על פתיתי שלג רכים.. ואז היא התנפצה, והעברתי אותה לקופסית קרם עיניים. צללית שהגעתי לפאן שלה 3 פעמים, אבל כבר נמאס לי ממנה איפשהו, אז אני מעיפה את השאריות לאלף עזאזל.



קרם לחות DDMG של קליניק
נגמר בפעם השלישית, גם כן.. (יש לי קטע עם שלישיות, מסתבר....). היה נהדר, נחתך באכזריות לאחר הצילום כדי להוציא את מעט החומר שנשאר.
קרם מצוין, קליל, כיפי, ובריח לימון. אני מתפרפרת, ובגלל זה לא נקנה שוב. ערקתי לטובת Kiehl's.




שונות
מי פנים של קליניק, שלב 3 - נגמרו בפעם ה.. נו, אתם כבר יודעים..
מפוצצים באלכוהול, וזה טוב לי. עם עור שמן כמו שלי, זו לא פרובלמה. נקנו שוב, ויקנו גם בפעם החמישית.

קרם לחות Rare Earth Pore Minimizing Lotion של Kiehl's - קרם כיפי, קליל, שאשכרה נותן גימור מאט לעוד המבריק שלי למספר שעות, ומרגיש כמו עיסוי פנים אם מניחים אותו עם מברשת אקספרט של ריל טכניק. מרגיש כמו פינוק, מחכה להגיע לרמת אביב כדי לקנות אותו (פעמיים. ולרוקן את המלאים של מאק פרו)

מגבונים להסרת איפור של קלינקס - לא תמצאו אותם בארץ. הוזמנו מאחד האתרים שיש בשם שלהם chemist, ושכחתי איזה מהם. המגבונים הנעימים ביותר שנתקלתי בהם.

קרם לחות Aquamilk Matifying Fluifd של Lancaster - קרם שקיבלתי במתנה מחברה, ואז הלכתי וקניתי שוב. והוא כיף, עם ריח נקי, ונעים למריחה. קצת דליל מדי, וצריך להזהר בכמות שמוציאים מהטיובה, אבל עדיין עושה נעימי וקצת מאט.

City Block 40SPF של קליניק - קניתי אחרי המלצות חמות בקבוצה, וגיליתי קרם שלא מתאים לפרצוף שומני בדרגת "טיגון ביצה על הלחי ב-35 מעלות חום". הרגיש לי כבד, שומני, ולא מתאים לעור שלי. מצד שני, לא מצאתי קרם הגנה שכן מתאים...

דאורדורנט FA - התקבל בגלוסיבוקס, עם התרעמות על-מה-דה-פאק-שילמתי-כמעט-100-ש"ח-??!?!?!?!!, התגלה כחביב, לא מריח ולא מסריח. לא יכולה להגיד ש-FA או גלוסיבוקס יראו שוב את הכסף שלי.

דוגמית קרם עיניים All About Eyes של קליניק, בגרסה הקלילה - התחלתי להשתמש בקרמי עיניים, שחס-וחלילה לא יהיו לי קמטים בגיל 56. התגלה כחמוד ביותר, נעימי, ולא מציק. נקנה בגרסה המלאה שגם כן נגמרת עוד מעט. לא נראה לי שאקנה אותו שוב, מחפשת משהו קצת יותר כבד.



פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced - הייתי בטוחה שמצאתי את הישועה - הפריימר הכי טוב שנתקלתי בו. קניתי מחברה, נהניתי עד תום. ואז גיליתי את Lime-Crime. אחד הפריימרים הטובים שנתקלתי בהם, אולם לא לוקח את הכתר הרשמי. יספיק למי שלא מפיקה שומן עפעפיים ברמת טיגון חביתה.



מסכת לחות של VICHY - קיבלתי כמתנה (על מי אני עובדת שאריות חביבות ביותר) מחברה שלא גרה בארץ. אין לי מושג למה השתמשתי בזה, לחות זו לא הבעיה שלי. מעבר לשומניות, כוס השתיה שלי מכילה 600 מ"ל ואני מורידה שתיים כאלה ברצף בכל פעם. הדבר היחיד שמתייבש אצלי זה המוח, אבל זה סיפור אחר. בכל אופן, היא הייתה מאוד נעימה, נתנה לי הרגשה שאני משקיעה בעצמי, כשהשתמשתי, ואם יש להם מסכת ייבוש-פרצוף, אני מוכנה לנסות :)



שמן רחצה מסדרת השקדים של ל'אוקסיטן - תהרגו אותי, לא מצאתי את הדבר הזה נוח לרחצה. חומר נוזלי מדי, בקבוקק קשיח מדי, ריח מתוק מדי. הוא לא מקציף, ולא הייתה לי התחושה הכי נקיה בעולם. כשניסיתי להריח את עצמי לאחד מקלחת, הרגשתי כמו מרציפן.
אני אוהבת את ל'אוקסיטן בכל ליבי (וכרטיס האשראי שלי), אבל פשוט לא היה לי קליק עם המוצר הזה.



מסכת לחות לשיער, שמן מרוקאי - כן, גם הקרקפת שלי שומנית, מה לעשות.. מה שכן, הקצוות, שלא הפקדתי בידי מספרי הספר בזמן, הרגישו די איכסה, והמסכה הקלה על הסירוק, העניקה ריח טוב, וגרמה לי לאהוב ללטף את השיער שלי.



סבון פנים Deep Cleansing Foam של Bare Minerals - לפני מספר חודשים, הגיעה אלי דוגמית של אחד הסבונים של החברה, וראיתי כי טוב. אז הזמנתי (מאותו אתר Chemist שאין לי מושג מהו), ואז זה הוציא לי פצעונים שאני מתמודדת איתם עד היום. הסבון לא מי-יודע-מה מייבש, משאיר הרגשה נעימה, אבל פשוט לא מתאים לי וביאס אותי רצח.



פילינג-מסכה לפנים - התקבל חנות Mentha, בהנהלת אסתר רומי. הגרגרים קטנים, לא שרטו ולא פגעו במכתשים על לחיי, והשאירו תחושה נעימה וחיונית. מאוד נהניתי מהשימוש במוצר, ואם אמצא אותו בחנות בהחלט אקנה אותו שוב.
כך השתמשתי במוצר: לקחתי מעט חומר, על פנים רטובות עיסיתי את הפנים מספר דקות, ואז השארתי לכעשר דקות, לפני ששטפתי מהפנים. תענוג!




זהו, נגמרה החפירה להיום.. מקווה שנהניתם, ועוד יותר מקווה שעזרתי במשהו..

עד הפעם הבאה,
אדיוס!
אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenix blackk), וב-bloglovin'