יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

Haul פולין - שופינג שופינג שופינג!!!

היי היי!!

אז סוף-סוף צילמתי את המוצרים שקניתי בנסיעה האחרונה לפולין, שהייתה ספונטנית לחלוטין!

נתחיל בכמה חוויות מהטיול עצמו: מהחום היוקד של ישראל, הגענו למזג אוויר נהדר בורשה, היו יומיים חמימים ונעימים בהם הסתובבנו עם שרוול קצר והיה נהדר, בשאר הטיול היו רוחות מטורפות, והיינו עם חולצות ארוכות וקרדיגנים מעל.
היינו במלון אינטר קונטיננטל, המלון הכי יוקרתי שיש - במקום שתי מיטות יחיד - כל מיטה היא מיטה וחצי, מזרון גבוה ונוח, ושתי כריות (כל אחת לאורך כל המיטה), ושמיכת פוך רכה ונעימה כמו חלום!
ליד כל מיטה חיכו בקבוקי מים מינרליים כל בוקר, ועל המיטה, עם כניסתנו לחדר, חיכו כפכפי מגבת וחלוק עבה וכבד, שספג את המים לאחר המקלחת הנעימה, שיכולנו לבחור אם לעשות במבטיה או במקלחון - היה גם וגם! הסבונים והקרמים - כולם מועשרים בלימון ו-ורבנה עם ניחוח משכר.. קרם הגוף היה כמעט אחד לאחד כמו הקרם של ל'וקסיטן, דבר מרשים ביותר!

בארוחת הבוקר היה מבחר של 5 סוגי מיצים סחוטים טריים כל בוקר (ביניהם מיץ דובדבנים, דבר שמעולם לא טעמתי. מעניין, אבל מתוק מדי עבורי), היה שף שעמד והכין ביצים לפי בקשת הלקוח, מבחר גדול של ירקות, גבינות ובשרים. הדובדבן שבקצפת - נגנית נבל ישבה וניגנה במשך כל ארוחת הבוקר, כל יום. זיהיתי בין נגינותיה את Nothing Else Matters של מטאליקה, את Halleluja של לאונרד כהן, ושיר או שניים של דיסני, מה שבהחלט הפתיע אותי..
בסיום הארוחה, הוצע לנו קפה לבחירתנו, קיבלנו קפה הפוך טעים ומרענן (לחלק מהשולחנות הוגשו כוסות שמפניה, אין לי מושג איך השיגו את זה..)

קצת תמונות מהטיול..


סלפי של איפור מוצלח (צלליות של אינגלוט, שפתון של סליק)

חלון ראווה מגניב של אחת הרשתות המוכרות, ברח לי השם..
 

עלים ירוקים - שלכת זהובה

הפטריות צומחות להן בכל פינה ירוקה בפארק. גם בגובה 3 מטר באמצע גזע עץ.

פארק שופן (ע"ש המלחין, שבמקור היה פולני)

אי אפשר בלי סלפי משותף!

 אהבה <3

באמת ציפיתם שיהיה פוסט על טיול באירופה ולא יהיה סנאי בפוסט.. בחיאת, זו אני!!

סלפי נוסף לפני הטיסה לפולין


ועכשיו.. ממתקים!!!!



נר ריחני בניחוח גרדניה מזארה הום, נקנה גם בניחוח יסמין משכר..





מי הפנים האהובים עלי בגודל ענק של 487 מ"ל. נקנה בכ-150 ש"ח.




פלטת 10 פאנים של אינגלוט - השארתי ריק במכוון, כדי למלא לאט לאט. הפלטה הזו תהיה כולה מאט

פלטה נוספת של 10 פאנים, שדי מילאתי. שתי הצלליות הקיצוניות מימין היו אצלי, השאר נקנו שם. נתתי לעצמי הקצבה של 10 צלליות בחנות, ויצא שהרוב היו שימריות. אני עושה פלטה נפרדת לצלליות מבריקות, ההפרדה נוחה לי.






השימר הנוזלי הידוע של Benefit,  סוף-כל-סוף בחיקי :)





עפרון עמיד ללא חידוד של MUFE שקרץ לי מהפעם הקודמת ונלחמתי בעצמי לא לקחת כי הגוון לא שימושי. כשראיתי שהוא עוד שם בפעם השניה שאני מגיעה לאותו סניף, הבנתי שאסור לי לוותר - ניתנה לי הזדמנות שניה וניצלתי אותה!!





מברשת קונסילר של Sephora, היא נראית לי מושלמת, עדיין לא ניסיתי אותה. ממגע ראשוני, היא מאוד רכה ואמורה לטשטש באופן מעולה. דבר שאהבתי אצל ספורה - מעין מגן למברשות, שמגיע עם המברשת, לשמירה על הצורה. מבורך, והלוואי והיו כאלה לכל החברות!!





פודרה שקופה לספיחת שומנים של Benefit - Agent Zero Shine
שמעתי דברים טובים, ואני מאוד מקווה שאהנה ממנה. דיווחים בהמשך!




שפתון מיני של אסתי לאודר, בערך בגודל  הזרת שלי. עלה כ-40 ש"ח. לא יכולתי להשאיר אותו שם.




שפתון לחות ביצתי של ספורה. ניסיתי אותו בדיוק היום, ביום הצילום והכתיבה. רך, נעים, מחליק על השפתיים, לא זולג ונותן פצצת לחות. 50 הש"ח הכי טובים שבזבזתי (לא צריך להגזים.. כל מה שקניתי מושלם!)
אם אוכל, אקנה את כל שאר הצבעים. עד כדי כך אני מרוצה..




איזשהו לק של ספורה שקרץ לי.. עם מן flakes זהובים שמתקבלים ממש יפה מעל שחור או סגול..
חמוד ביותר :)



ג'ל אלכוהול מוקטן של Bath & Body Works. כי הייתי חייבת לבדוק על מה כולם חופרים. הריח משגע!!





סבון ידיים גרגרי מאותה סדרת ריח. נקנה גם סבון קצף, ואנ י מתענגת על כל פעם שאני שוטפת איתו את הידיים..




סבון ידיים גרגרי מסדרת ריח נוספת ומשכרת באותה מידה :)




תוספת מכובדת לאוסף האייליינרים של מאינגלוט, כי אי-אפשר בלי!!




פיגמנט מס' 59. נראה משעמם, אבל זו צללית אולטרה בעלת ברק בגוון תכלת משגע. מבטיחה להעלות לוק יפה עם הפיגמנט הזה!




נר קטן (נקנה פעמיים, מיכל המתכת נקנה בנפרד) מ- Bath & Body Works, עדיין לא הדלקתי אף אחד מהם,אבל אני דוחפת את האף לנר הכבוי ומתענגת על הריח :D



אז אחרי שרוקנתי את המדפים באינגלוט, ביקרתי 4-5 פעמים בסניפים של ספורה, ואפילו מצאתי נעליים במידה 42 ברשת ECCO, הסכמתי לחזור הביתה :)
איי איי איי, פולין.. אני עוד אחזור!!



אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה