יום רביעי, 9 ביולי 2014

מה חדש מבובי בראון

היי היי!!

אני רוצה לפתוח את הפוסט היום בתפילה להפסקת אש, וקצת שקט לתושבי הדרום והמרכז, שמופצצים בתקופה זו.
ליבי איתכם, תמיד, ואם מישהו מרגיש צורך לדבר, דעו שאני זמינה תמיד בפייסבוק.

עשיתי לאחרונה קניה בבובי בראון, רשת שאני לא נכנסת אליה הרבה, כי.. טוב, אני מכורה לצבעוניות עזה. אבל כל פעם שאני מגיעה, אני מגלה מוצר חדש ומדהים..

אז מה קניתי?


אייליינר ג'ל בגוון Ivy Shimmer
טוב, אני יודעת שהיללתי המון את הג'ל של מייבלין, אבל זה של בובי פשוט טוב יותר. יותר עמיד ממייבלין,בלי מריחות ובלי כלום, ויש מצה שהוא אפילו יותר עמיד מה- Liquidlast של מאק, שהוא הדבר הכי עמיד שאני מכירה.
המריחה קלה וחלקה, המרקם מאוד רך ונוח לעבודה. לצבע אטום אני ממליצה למרוח שתי שכבות, לפחות מהגוון הזה.
מדובר בגוון ירוק-טורקיזי מושחר, עם ברק ירוק, עדין ומקסים. קיבלתי עליו רק מחמאות, ואני שמחה שקניתי אותו אחרי חודשים של בהייה בכל פעם שאני עוברת ליד החנות..

הצלחה כבירה!!






צללית קרם מטאלית בגוון Opal
נוכחתי לראות שצלליות הקרם של בובי יכולות להוות תחליף מצוין לפיינט-פוט של מאק. הן קלות למריחה, מתייבשות מהר, ואלה הקרמיות, (לא בגוונים מטאליים שמכילים חלקי נצנצים במידה מסויימת) נותנות כיסוי אטום ומשביע רצון בשכבה ראשונה.
הצללית שבחרתי להציג היא הכי בת-מצווש שיש. דואוכרומית זהבהבה עם ברק ורדרד עדין.
לא הייתי ממליצה להניח מעליה משהו, כי במצב כזה כל הקסם שלה ילך פארש. יכולה להיות מעולה לנקודות אור בזווית הפנימית של העין, אני משחקת ברעיון לןהניח אותה מעל בסיס שחור ולראות מה היא תיתן.





שפתון מאט בגוון Crushed Plum
שפתון קרמי ונוח למריחה, אטום משכבה ראשונה, ופשוט כיפי. הגוון שלו מושלם מבחינתי, וזו אהבה גדולה.
הוא החזיק יפה נשנוש סלט וקפה, והחמיא מאוד לעור בגווון NW-לבן-כמו-קיר שלי ;)
האריזה חןלקה ומבריקה, נפתחת בקלות, אך לא אחת כזו שתיפתח לבד. צר וארוך כמו דוגמנית ממוצעת, הוא יושה לו יפה-יפה בתיק שלי, והולך איתי לכל מקום, למקרה שיתחשק לי משהו ורדרד-סגלגל.

אהבה... <3





סומק מאט בגוון Nude Pink 29
ה"אני מאמין" של בובי לגבי סמקים, הוא שהם אמורים לדמות את ההסמקה הטבעית שלנו, כמו לאחר פעילות גופנית, גוון ורדרד-אדמדם עדין שיוצא מבפנים. בשל כך התאימו לי את הגוון Nude Pink, ואני דווקא די אוהבת אותו. הוא כיפי וטבעי, מן ורדרד עדין ובהיר מאוד, מחמיא ומקנה מראה רענן, אך לא נפוח, לפני הרחבות-ממילא שירשתי. אהבתי מאוד, אם כי בזמן האחרון היד שלי נשלחת אוטומטית לסמקים החזקים שיש לי מסליק.
לנסיעה הקרובה שלי לחו"ל, סביר מאוד שאקח את הסומק הזה איתי, ולא את האחרים.




ועכשיו, הסווטצי'ם!! צולם בנייד מאחר ושום מצלמה לא תפסה כמו שצריך את הגוונים של המוצרים (אבל כן תפסה את הסימן שאני צריכה ללכת לעשות שעווה ולמרוח קצת קרם גוף..).


מה איתכם? יש לכם מוצרים של בובי בראון? מה הפייבוריט שלכם?
אשמח לשמוע אתכם בתגובות!

זה הכל להיום, עד הפעם הבאה,
אדיוס!


נ.ב.: אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenix blackk),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה