יום שבת, 21 ביוני 2014

יום הולדת 24


וואו, 24.. נשמע גדול, בוגר. אני לא מרגישה בוגרת. אני עדיין מרגישה ילדה, שבקושי התחילה את החיים, שרק בונה את עצמה, את אופיה. בום! פתאום את ילדה גדולה. אבל הכל לטובה.

גיל 23 היה השנה הטובה ביותר בחיי. למדתי לאפות קצת יותר טוב, למדתי שזה בסדר שיהיה לי פאקים ומגרעות, כי זה מה שעושה אותי למי שאני, למה שאני. למדתי לאהוב ולקבל (בעיקר את עצמי, עם קבלת האחר אין לי בעיה).

בשנה הזו הגשמתי חלומות (ע"ע הקבלה למאק, גם אם זה לא החזיק), למדתי להיפתח לאנשים ולהראות גם את החולשות, הכרתי המון חברים טובים, גם אם לא הצלחתי לפגוש את כולם פנים-אל-פנים, התפתחתי מבחינה מקצועית, יצאתי לעצמאות (לפחות בתחום המקצועי. מתחילים איפשהו..).


אני רוצה להגיד תודה לכמה אנשים:

תודה לבריונים בבית הספר, כשהייתי ילדה - בזכותכם למדתי להתעלם מאנשים קטנים ועלובים כמוכם.
תודה למורים שלא עשו הרבה, גם כשהייתה עילה לתלונה במשטרה - בזכותכם למדתי לסמוך על עצמי ולעשות דברים לבד.
תודה לכל מי שלא האמין בי במשך כל השנים - ניסיתי לעשות לכם דווקא, אבל בסוף זה רק בשבילי. בזכותכם הגשמתי את כל החלומות שלי.
תודה לאמא שלי, על כל הריבים - בזכות אלה אני יודעת כמה אכפת לך ממני, ושלא תעזבי אותי לעולם. אני אוהבת אותך.
תודה לחברים שלי - אתם עוזרים לי להיות אדם יותר טוב, ועוזרים לי להשתפר. אתם גם עוזרים לי לקום כשאני נופלת.
תודה לחברות שלי - שלא ויתרתן עלי גם כשנפלתי לבורות הכי עמוקים, וכשניסיתי להרחיק אתכן. בלעדיכן לא הייתי שורדת.
תודה לפייסבוק - עזרת לי להיות אדם של אנשים, ולצאת מהקונכיה.
תודה לאיפור - אתה המפלט שלי, הפסיכולוג שלי, ותמיד נמצא שם כשאני צריכה (אתה גם מפרנס אותי. תודה גם על זה.)
תודה לעצמי - על זה שהשנה דחפתי את עצמי חזק ככל יכולתי, ונגעתי בעננים. תודה שנתתי לעצמי לקבל מחמאה מחבר או אדם זר, שלמדתי לשים לב לדקויות, שלמדתי לדבר כשכואב ולא לשמור בבטן.


תודה לכם, הקוראים, שנתתם לי כ"כ הרבה כוח נפשי, השראה ואהבה. מה שעשיתם עבורי, גם אם זו תגובה בפוסט או הודעה בפייסבוק, לא יסולא בפז. החכמתם אותי, שימחתם אותי, הצלתם אותי. תודה.

אחרי כל זה, אני רוצה לבטא את התחושות העמוקה שלי כלפיכם במארז מוצרי איפור שיקבל אחד הקוראים.

המארז כולל:
*מברשת F80 של סיגמא
*מברשת E21 של סיגמא
*מברשת E05 מוקטנת של סיגמא
*היילייטר Mary-Lou manizer של The Balm
*צללית אבקה של קריולן בגוון Emerald
*צללית אבקה של קריולן בגוון sp243 (ורדרד-זהוב)
*צללית אבן של קריולן בגוון Cigar
*שפתון נוזלי של קריולן בגוון Dance
*מסקרה עמידה במים Get BIG lashes של Essence
*שפתון Chubby Stick Intense של Clinique בגוון 06 Roomiest Rose
* מסיר איפור דו-פאזי בגודל 125ml של Lancome
*ליפגלוס Jucy Tube בגודל מלא של Lancome
*פריימר לעיניים בגודל מלא Too Faced - Shadow Insurance
*צללית קרם Paint Pot של MAC בגוון Soft Ochre
*אייליינר ג'ל של  Inglot בגוון 77 (שחור)
*אייליינר ג'ל של Bobbi Brown בגוון Ivy Shimmer Ink 14
*צללית אבקה של M.A.D Minerals בגוון Choclate Mint



כל שעליכם לעשות הוא:
1. להגיב בפוסט
2. לעשות לייק בעמוד
3. להירשם במייל
4. בונוס: שיתוף פומבי בפייסבוק

ההגרלה תסגר ב-7.7.14, והזוכה יוכרז בפייסבוק, ותתבקש ליצור עמי קשר תוך 48 שעות לקבלת הפרס.


אוהבת אתכם המון, תודה על הכל :-*
טל פיניקס



a Rafflecopter giveaway

91 תגובות:

  1. מזל טוב!!!!!!!!!!!!
    מילים חזקות, גרמת לי להזדהות קצת...
    עלי והצליחי, ותמיד תצמחי מכל מכשול בדרכך.

    השבמחק
  2. ממש ריגשת אותי...
    מזדהה עם כל מילה!
    הלוואי ואני אזכה,למרות שאני בספק, אני אאאאאאף פעם לא זוכה חח
    בהצלחה לכולן....הגרלה שווה ביותר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יכולה להבטיח זכיה, אבל מודה לך מאוד שהשתתפת והגבת :)

      מחק
  3. המון מזל טוב גם כאן!! מהעוקבת השקטה שלך :)

    השבמחק
  4. מזל טוב!!! מקווה שגם השנים הבאות יהיו פורות ומוצלחות כמו האחרונה.

    השבמחק
  5. המון מזל טוב! עוקבת אחריך בקבוצות השונות בפייסבוק :)
    נקודה קטנה: אם בגיל 24 הגשמת את *כל* החלומות שלך, מה יהיה הלאה??

    השבמחק
    תשובות
    1. הלאה? אהנה מהעובדה שהגשמתי חלומות, מה שלא כולם יכולים לומר, ו.. אמצא חלומות חדשים!

      מחק
  6. מותק, המון מזל טוב. לראות אותך גדלה יחד עם הבלוג זה מקסים בעיניי. תמשיכי לגדול ולהתפתח ואת תגיעי רחוק מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מעיין!
      עם גב כ"כ חזק שאני מקבלת מהחברים כאן, אין מצב אחר :)

      מחק
  7. מדהימה ומעוררת השראה!!! ולגבי התודות - הזדהות מוחלטת
    האנשים הקטנים והמגעילים שרצו בשלב כזה או אחר למרר את חיינו הם אלה, בין היתר, שעיצבו אותנו להיות חזקים יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לגמרי ככה. לכן אני מכנה את עצמי פיניקס - עוף חול. זה הגיע בדיוק משם.

      מחק
  8. אוקיי רשמית זו ההגרלה הכי שווה שראיתי אי פעם! !! ואת אדם פשוט מגניב. את זה הבנתי מזמן. שיהיה לך המון מזל טוב! ושגם השנה תתפתחי כמו שנה שעברה ושתמשיכי להגשים את חלומותייך! ( גם אם הם לא מחזיקים מעמד ;-) )

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אם זה לא מחזיק מעמד, זו השגת מטרה.
      תודה רבה על המחמאות :)
      השתדלתי מאוד לעשות משהו סופר שווה לקוראים שלי :)

      מחק
  9. מזל טוב♥♥
    גם לך וגם לי הייתה שנה טובה וכייפית! למה לי?כי התחלתי לקרוא את הפוסטים שלך התחלתי לעקוב אחרייך בפייסבוק..ומי מה שהכרתי אותך את בן אדם נורא לא ביישן שגאה בעצמו ומי שהוא וזה ממש טוב! כמובן שנירשמתי להגרלה ובהצלחה לכולם:) מקווה שאזכה בפעם הראשונה ♥ועוד בהגרלה כל כך שווה

    השבמחק
    תשובות
    1. לספר לך משהו? בעבר הייתי כל-כך ביישנית שהומרים לא חשבו שאני דוברת עברית!
      משהו השתנה, אין ספק.
      בהצלחה בהגרלה!

      מחק
  10. ביצעתי הכל, וגם עיגלתי לך את מספר הלייקים בעמוד ל-800 ;)
    מזל טוב!!!!
    מחרתיים גם אצלי 24 :)

    השבמחק
  11. יום הולדת שמח והמממון הממממון מזל טו-אוב! :)

    השבמחק
  12. המון מזל טוב מותק!! מזדהה לחלוטין עם כל מילה!

    השבמחק
  13. חלום של כל אחת !! מזל טווב !! ושתמשיכי עם הבלוג עד 120 (;

    השבמחק
  14. מזל טוב טל! מאחלת לך שנה מוצלת ועוד הרבה ביקורים בחו"ל (-;

    השבמחק
  15. מזל טוב!! תמשיכי לכתוב, אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך :-)

    השבמחק
  16. מזל טוב ילדונת, יש לי סטודנטית בת 23 בבית, מבינה אותך לגמרי. כל החיים לפניכן. בד"כ לא משתתפת בהגרלות מתוך אינטואיציה פנימית שלא אזכה, אבל ההגרלה שלך כה שווה, שתתפתי :)

    השבמחק
  17. המון מזל טוב!!ואכן גיל 24 זה צעיר והגיל להתעצב ולהתקדם בחיים ולהנות מהם!ש לך יש יום הולדת ואנחנו מקבלים מתנה מדהימה. משעשע. אבל תודה!

    השבמחק
  18. כל הכבוד. מזדהה איתך מאוד. כל פעם אני מופתעת מחדש לראות קרבנות נוספים של מערכת החינוך. ככה אני מגדירה את עצמי לפחות. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לגמרי קורבנות המערכת..
      מקווה שהשתקמת מהזוועות שם :)

      מחק
  19. אז ראיתי תגובה של איזו ספיר בפייסבוק והיא כתבה שהיא לא מכירה אותך, זה עשה לי חשק לכתוב לך כי גם אני לא באמת מכירה אותך.
    אבל אני קוראת את מה שיש לך לומר. ורואה את האומנות.
    מהאנשים שנותנים לך השארה אבל אתה לא פונה אליהם, כי אין להם מושג באמת מי אתה ומה זה קשור :)
    אבל בא לי לנסות את מזלי עם הפינוק השווה הזה.
    מאחלת לך הצלחה בדרכך כי היא מוסיפה לידע של כולנו :)
    יומולדת שמח שמח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      תרגישי חופשי תמיד לפנות אלי בכל שאלה, אני שמחה לעזור, ובד"כ לא נושכת או שורטת :P
      בהצלחה בהגרלה :)

      מחק
  20. המון מזל טוב לרגל יום ההולדת הכפול, ואל חשש, עשרים וארבע זה פיצי, וכבר יש לך הספק נאה. יומולדת שמח (לא משתתפת בהגרלה פשוט כי יש לי חלק מהמוצרים, כך שבנות אחרות יוכלו ליהנות יותר ממני, אבל וואו, סחטיין על ההשקעה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתארת לי שיש עוד כמה שנים, אבל וואלה, כיף שהספקתי משהו :)
      תודה רבה לך!

      מחק
  21. אני רק עברתי לומר מזל טוב ובהצלחה למשתתפות האחרות :-) נשיקות יקירה

    השבמחק
  22. את פשוט מקסימה ומרגשת ! שיהיה לך יום הולדת שמח ותמשיכי להגשים את כל החלומות שלך, ולא לתת לאף אחד להוריד אותך למטה!!! מזל טוב :)

    השבמחק
  23. המון מזל טוב! :)
    כיף לראות אותך מהצד מתפתחת ככה, עוקבת כבר כמה זמן בפייסבוק ובבלוג וזה תענוג.
    מאחלת לך אושר וכיף חיים, שתמשיכי להגשים את החלומות שלך, כי תמיד יש עוד משהו שנרצה לעשות. את מאוד מוכשרת, אז אני מאמינה בלב שלם שעוד תגיעי רחוק. :)
    מצטרפת להגרלה השווה, שיהיה בהצלחה לכולן. (:

    השבמחק
  24. מזל טוב ובהצלחה!
    מזדהה עם כל מילה..

    השבמחק
  25. יש לי יום הולדת ב7/7!! יכולה להיות אחלה מתנת יום הולדת..
    חוץ מזה רוצה לפרגן לבלוג האישי והמקסים!! יום הולדת שמח יקירתי!

    השבמחק
  26. מזל טוב לבחורה הכי בעולם בארץ עם הבלוג הכי מגניב בעולם (עוקפת את טמטפליה בזחילה) והמתנה הכי מגניבה בעולם ! :D
    מתנה משגעת ואת כבר יודעת מה אני חושבעת עליה ;) הסיכוי שאזכה קלוש אבל אני בטוחה שמי שתזכה במתנה תהיה מאושרת להרבה הרבה מאוד זמן.
    אוהבת ♥

    השבמחק
  27. יום הולדת שמח!! שתזכי לעוד המון שנים שמחות ומאושרות:)

    השבמחק
  28. יום הולדת שמח!! שתזכי לעוד המון שנים שמחות ומאושרות:)

    השבמחק
  29. אהובה! המון המון מזל טוב! את בחורה מדהימה בכל המובנים! תהני מלא היום ובכלל!

    השבמחק
  30. מצחיק איך מבחוץ אנשים נראים יותר בוגרים ממש שהם, לא הייתי מנחשת שאנחנו באותו גיל :) אני חושבת שזאת באמת אחת ההגרלות אם לא ה- ! והכי חשוב - מזל טוב !!!!

    השבמחק
  31. מזל טוב מתוקה! יום הולדת שמח :)
    נהנית מהבלוג שלך, תמשיכי לעשות עבודה מדהימה!
    וההגרלה שלך הורסת! מחזיקה אצבעות :)
    Adi Shohet

    השבמחק
  32. מזל טוב. הגרלה שווה במיוחד. אני אשמח להשתתף. אם אני אזכה זה בכלל יהיה נס.

    השבמחק
  33. את מהממת! מבפנים ומבחוץ!
    ממרומי גיל 29 אני לגמרי יכולה להגיד לך שהחיים ממשיכים להשתפר עם כל שנה שעוברת אחרי גיל ההתבגרות... וכן - החוויות לגמרי מעצבות אותנו להיות מי שאנחנו בקטע טוב!
    מפנה אותך פה לשיר של נינט - תעשי רק מה שאת אוהבת שיהיה לך טוב :-)
    תמשיכי להצליח בכל מה שאת עושה!

    השבמחק
  34. המונים של מזל טוב את הכי מדהימה שיש :-)

    השבמחק
  35. המון המון מזל טוב!!! :)
    מהמעט שהספקתי להכיר אותך את בחורה מקסימה, וזה שיש לך בלוג נהדר לקרוא בו ולראות את עבודות האיפור המדהימות שלך זה בהחלט עוד בונוס... הבלוג שלך תורם גם לנו, שלא תחשבי אחרת P:
    אני חייבת לומר שזה אחד הגיבאוויס השווים EVER!
    בהצלחה לכולן ולעצמי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. כ"כ כיף לשמוע, עשית לי טוב על הלב!!
      תודה רבה לך :D

      מחק
  36. לא רואה את התגובה שלי ..אז אני מגיבה בשנית ..יום הולדת שמח ..ותודה לך על הגרלה כה נהדרת!

    השבמחק
  37. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  38. שיהיה לך המון מזל טוב ושתזכי לעוד המון שנים יפות!!
    ממש ריגשת עם הפוסט ותודה רבה על הגרלה שווה כל כך!!

    השבמחק
  39. שווה ממש!! המון מזל טוב!

    השבמחק
  40. היי טלטול המתוקה,
    עשיתי את כל הצעדים כדי לזכות בהגרלה וגם שיתפתי על הקיר שלי
    https://www.facebook.com/yaelgalstudy
    המייל שלי: yaeli.com@gmail.com
    תודה על השיתוף בחוויות ובתובנות שלך ועל הכוח שאת נותנת. את מאוד מאוד מיוחדת.
    מזל טוב ענקי ליום ההולדת ובהצלחה בחיים ובכל שאת עושה ותעשי :)
    נשיקות וחיבוקי 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך <3
      אם לא התמיכה של אנשים כמוך לא בטוח שהייתי במקום שאני נמצאת בו היום.

      מחק
    2. בבקשה נשמה יפה שכמותך.
      ד"א אם זה לא היה ברור מהתגובה המקורית אז אני יעל גל :)
      אוהבת המון 3>

      מחק
  41. מזל טוב! תודה על ההגרלה השווה, מקווה לזכות :)

    השבמחק
  42. קודם כל מזל טוב כפול!!! ריגשת אותי ממש בפוסט הזה, לקחת פשוט את כל החוויות שעברת , הרעות והטובות והעברת אותם לכיוון חיובי! צריך להיות אדם מדהים בשביל לעשות זאת. שתהיה לך שנה פוריה, מלאת הצלחות, אושר ושמחה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!

      אני מאמינה שזו החכמה בחיים, לדעת למנף גם חוויות שליליות לדברים טובים. נורא קל לשקוע במרה שחורה, אבל זה לא תורם לשום דבר ואף אחד..

      מחק
  43. מזל טוב ליום ההולדת!
    הבלוג שלך יפהפה כמו האיפורים הצבעוניים שאת עושה, ואת בכלל השראה ענקית לחוזק נפשי והתגברות על קשיים ואני ממש מעריכה את זה אצלך. אני מקווה שתצליחי בהמשך בכל מה שתבחרי לעשות!

    השבמחק
  44. מזל-טוב! :) אני כל הזמן רואה עבודות שלך במכורי איפור ובכלל לא ידעתי על קיומו של הבלוג! אין מה לומר את בהחלט מוכשרת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו את יודעת ;)
      ברוכה הבאה, מותק :-*

      מחק
  45. קודם כל, המון המון מזל טוב! יצא לי לדבר איתך מעט בנושא מסוים וגם במעט הזה היית כל כך מדהימה ונחמדה. אז תודה רבה על זה. וכמובן הבלוג האדיר שלך שנותן כל כך הרבה השראה לחוזק נפשי :)
    המוצרים נהדרים, הייתי שמחה להתנסות בהם! תודה על ההגרלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה!
      בהצלחה בהגרלה )

      מחק
  46. מזל טוב ענקי!
    עוקבת אחרייך בקבוצות השונות בפייסבוק ומתפעלת כל פעם מחדש מהיצרתיות, ההעזה בצבעים וכמובן הביצוע המדויק והנקי!
    שמחתי לראות עכשיו שיש לך עמוד ולהתחיל לעקוב :-)
    לכבוד יום הולדתך מאחלת לך עוד הרבה שנים של סיפוק והגשמה עצמית,
    שתמשיכי להתפתח ולהתמקצע בתחום שאת כל כך אוהבת ותמשיכי לספק לנו יצירות כאלו מדהימות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך!
      מוזמנת להמשיך ולהתעדכן בבלוג ובעמוד :)

      מחק
  47. מזל טוב :):)
    והמוצרים מגניבים יותר, הגרלה שווה :)

    השבמחק
  48. מזל טוב!!!
    את מהממת ומעוררת הערצה, מאפרת מעולה נדירה ומקצועית!
    ;-)
    דקלה

    השבמחק
  49. לא יודעת איך פספסתי את זה (כנראה עומס מבחנים+עבודה וכו'). בכל אופן הגרלה מהממת! ואני שוב אאחל לך יומולדת שמח, או אולי שתהיה לך שנה פורייה ומלאת סיפוק מעצמך וממעשי ידייך.. <3

    השבמחק
  50. הגרלה מדהימה! איזה כיף למי שתזכה!!

    השבמחק
  51. איזה הגרלה מושקעת קודם כל באיחור אופנתי המון מזל טוב ואת מקסימה !
    אני מאוד אוהבת את הלוקים שאת יוצרת

    השבמחק
  52. מזל טוב! בהצלחה גם בהמשך הדרך

    השבמחק
  53. מזל טוב !!
    גם אם היו דברים רעים בשנה הזו זה במקום מסויים חיובי כי ככה לומדים ומתחשלים :)
    המייל שלי זה Saintshira@gmail.com אני חוששת שכשמילאתי בטופס ההגרלה את המייל שאני מנויה משהו השתבש והכתובת לא נרשמה עד הסוף אבל אני כן מנויה לבלוג :)

    שבוע מעולה לכולן :)

    השבמחק
  54. ואו כמה בא לי לזכות
    אז הרבה מזל טוב אין לי ספק שאת תצליחי במה שאת עושה את אדם מעניין כיפי ונעים.

    השבמחק
  55. מזל טוב :)) אשמח להשתתף בהגרלה בהצלחה בהמשך :)

    השבמחק
  56. המון מזל טוב מוכשרת!!

    השבמחק
  57. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  58. אשמח להשתתף בהגרלה, מוצרים שווים במיוחד!
    ביצעתי את כל השלבים , מזל טוב!

    השבמחק