יום רביעי, 9 באפריל 2014

פיניטו לה קומדיה - מוצרים שנגמרו #1



היי היי :)
מה נשמע? מקווה שהכל טוב אצלכם, אצלי it sure is:!!

לאחרונה (על מי אני עובדת? אספתי אותם במשך חודשים!) סיימתי מספר גדול של מוצרים, ולגבי רובם התגבשה אצלי דעה די מוצקה - לצערי את חלקם סיימתי רק כי כבר שילמתי, למרות שלא היו לי טובים.. אני יודעת, תירוץ גרוע, אבל מה לעשות - פולניה...

אז ביי ביי מיכלים ריקים - הגיע זמנכם ללכת לפח המחזור! (אני ממחזרת כל דבר שאפשר - מפרידה עיתונים, קרטונים, זכוכיות, פלסטיקים ואורגני, וממליצה גם לכם. אם כל אחד מאיתנו ייתן את המעט שהוא יכול כדי לשמור על הכדור בכלל, ועל המדינה שלנו בפרט, המצב יהיה הרבה יותר טוב - מזמינה את כולם להתחיל למחזר!י)

איפה מתחילים?? וואו...


מסקרות - חלקן מסקרות שהתייבשו, חלקן נמצאות אצלי תקופת זמן שלא אחשוף, חלקן פשוט נגמרו.

אסנס, לנקום - נגמרו, מצויינות
one by one של מייבלין - אחת הגרועות שניסיתי - צובעת את הריסים בשחור ומפרידה מעט, זה הכל. אין נפח, את אורך, ויש פירורים שחורים.
יוסי ביטון - התקבלו כחלק ממארז המוצרים בלימודים, נגמרה מזמן ולא היה לי לב לזרוק...
רבלון, אליזבת ארדן, סליק - מסקרות שלא עושות כלום חוץ מפירורים שחורים, לא נוחות, מברשת שלא עושה כלום חוץ מגושים.. להתרחק.





מסירי איפור

PAYOT - מסיר איפור דו-פאזי נהדר, שסיימתי בפעם השלישית.הוא מסיר גם את מוצרי האיפור העמידים ביותר (ע"ע mac liquidlast liner) הרבה פעמים אני מקבלת בלייפסטייל קופון לקניה ב-40 ש"ח, זה המצב היחיד שאני קונה אותו.
ממליצה ביותר, אבל רק במבצעים

גרניה - קיבלתי אותו בקופסת גלוסיבוקס, והייתי בטוחה שזה עוד אחד מהמסירים העדינים שלא מורידים כלום. למעט האייליינר שהוזכר למעלה, הוא מוריד הכל, ובקלות. מיימי, בעל ריח טוב, ונטול תחושת שומניות. אני מאוד נהניתי להשתמש בו, וברגע שאגמור את המסירים שיש לי - סיכוי טוב שאקנה אותו.





מאק

מנקה מברשות - גמרתי אינספור פעמים. חומר מוצלח, מנקה ביעילות, אם כי לוקח לו זמן מה להתייבש.

מסקרה haute and naughty - צר לי, אני לא מסתדרת איתה. היא מדביקה לי הכל לשני גושים, ופשוט לא עובדת עלי. נזנחה לאנחות.

מחדד - עבר עליו מספיק, קניתי אחד חדש.

אייליינר - גמרתי בפעם השניה. עמידות מטורפת, שחור משחור, ובאופן כללי המוצר היחיד שאני מוכנה לחתונה קתולית איתו.

מייקאפ (בקופסה) - נמצא איתי כמה שנים, כבר לא מתאים לי מבחינת גוון (ירדתי בטון וחצי)

תרסיס פיקס+ - נקנה כחלק ממארז שהיה פעם, לא השתמשתי בו כתרסיס לחות, אלא יותר על מברשות, לקבלת צבע חזק יותר מצלליות בהנחה רטובה. יקנה שוב, עדיין מתלבטת אם אני רוצה גדול או קטן.

ג'ל גבות - כי הוא נהיה  שחור כמו הלב שלי, וצריך להחליף...

סומק tenderling - נשבר, ניסיתי לאחד בעזרת אלכוהול ורק הרסתי אותו. האבקה נזרקה כדי לא ללכלך.

שפתון fresh morrocan - אמא קנתה לפני שנים, ופתאום החליטה שלא בא לה. דופט, במיוחד כדי ליצור את המדריך, ועכשיו הולך למחזור B2M.





אייליינרים

זכיתי בהם פעם בפייסבוק אצל יצרנית לא ידועה מארה"ב (מישהי שמייצרת הכל בבית). ניסיתי להשתמש, אבל זה way יותר מדי נוזלי.. אי אפשר להשתמש בזה, וכשזה יושב בצד החומר פשוט מתפרק למוצק ומים חומים בצבע חלודה. תודה לא תודה..





בשמים

212 - בקבוקון רביעי שחיסלתי, וללא ספק אקנה שוב. בושם שלראשונה נגנב מאמא לשימוש או שניים, ואז התאהבתי בעצמי ומאז אני לא יכולה להירגע ממנו.


Ange Ou Demon - בהתחלה נדלקתי על השם של הבושם. ואז על הריח. גמרתי בקבוק של 100 מ"ל, בינתיים נגמר עוד חד של 30 מ"ל. בהחלט אקנה אותו שוב..





יש עוד המון מוצרים שגמרתי, אבל לא אעמיס עליכם את הכל בפעם אחת.. רחמים עליכם.. :P

עד הפעם הבאה
אדיוס!

4 תגובות:

  1. פוסט חביב אם כי מאוד אישי, נראה ששאצלך הכל שחור ולבן? מה גם שלמותג יש לא מעט מסקרות, לא כולן מוצלחות או לא כלכך באותה המידה

    השבמחק
    תשובות
    1. מסקרות זה הדבר הכי אישי שיש, עובדה שלמסקרה הכי נמכרת של מאק אני לא מתקרבת, אבל חצי עולם מת עליה.
      כמו שאני מתה על כמה מסקרות של מייבלין ולא מתחברת לאחרות, זה תקף לגבי כל חברה.

      אני מדברת על החוויה האישית שלי מהמוצרים הספציפיים, וממש לא משליכה על מוצרים שלא ניסיתי.
      משהו שהתפורר מהריסים אצלי אחרי כשעה וחצי, אני דיס-ממליצה באופן גורף, אבל לגבי גושים, או חוסר מתן נפח, זה כבר לגמרי טעם אישי. :)

      מחק
  2. ממש אהבתי את הפוסט! אני מתה על פוסטים כאלו.... נראה שסיימת הרבה מוצרים! כל הכבוד! אין דבר יותר מספק מזה!
    תודה על ההמלצה למסירי איפור, אולי אנסה אותם בעתיד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היו לי כ"כ הרבה מוצרים שסיימתי שזה חולק לשני פוסטים :P

      הפוסט הבא יצא בקרוב ;)

      מחק