יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

ביקור בית - MALU WILZ

שלומלום!!

so.... אחרי אי-אילו מקרים לא נעימים שעברתי לאחרונה בהקשר המשפחתי (מי שעוקב אחרי בפייסבוק כנראה יודע...) החלטתי לכתוב על הביקור שלי מחודש שעבר, בסניף ת"א של  חברת מאלו ווילז, שהזמינו אותי לקפה, ועל הדרך לראות מי ומה הם :)

אז ככה, החברה מגיעה במקור ממינכן, גרמניה, וקמה ב-1985 ע"י Helmut Baurecht, מנהל מכירות בתחום הקוסמטיקה. החברה מתנגדת לניסויים בבעלי חיים ויכולה לתת מענה מצויין למאפרות שמעוניינות להרחיב את התיק שלהן עם מוצרים נטולי אכזריות.
אתן לא תראו יותר מדי פרסומות לחברה הזו, היא מכוונת יותר לשוק המקצועילמיטב הבנתי, ויש לה בארץ רק שני סניפים - ת"א וחיפה.

כשהגעתי, קיבלו אותי בצורה מקסימה, הבנות היו נהדרות, והיה תענוג. עברו איתי מוצר-מוצר והסבירו לי עליו, נתנו לי לחוש בכל דבר שרציתי. הסבירו לי על הרכב המוצרים, התאמה לסוגי העור השונים, עשו לי הדגמ נהדרת של קרם הקמופלאג' שמיועד להסתיר פגמי עור קשים יותר, ואזורים כהים דוגמת קעקועים וכתמים שונים.
הדגימו לי "מלמעלה", בלי התהליך השלם, את הקמופלאג' בשילוב הפודרה התואמת, ה-Fixing Powder, על הקעקוע שיש לי על מפרק יד ימין. בואו נגיד ששכחתי שזה שם, משכתי את השרוול מעל ומשכתי ביום שלי. זה היה סביב 12 בצהריים. אחרי כל היום, ששטפתי ידיים עם סבון מספר פעמים אחרי כל מיני פעילויות (יומיומיות, לא לפתח סרטים כחולים בראש!!!) הגעתי לאמא לחיפה לקבל טרמפ הביתה. כמובן שביקרתי את הכיור גם שם ופתאום משהו היה חסר לי בעין. הסתכלתי, וחיפשתי את הקעקוע האהוב שלי.. אה, כן, עשו לי ניסוי. הוא היה שם, בשמונה בערב. כמעט כמו חדש. שפשפתי במים, שפשפתי בנייר, כלום!! לא זז!!

טוב, הכל נחמד וזה, אבל אתם בטח רוצים לראות עם מה יצאתי.. 


Fixing Powder - אז בקרם הקמופלאג' אין לי צורך, אבל רצתי לקנות את הפודרה, כי שלי גם ככה נגמרה..
הפודרה נעימה וקלילה, לא מעמיסה על העור ולא יוצרת מראה קמח גם כשיחסית העמסתי ממנה. מה שכן, העור שלי ידוע כסופר-מגה-אקסטרה-שומני, ואחרי כחמש-שש שעות כבר התחלתי להבריק. אם מתחשבים שעובדה שעם כל פודרה אחרת לוקח לי שעה וחצי להבריק - הפיקסינג פאודר והבלוט של מאק הן היחידות שהחזיקו לי חצי יום בגבורה יחסית.
הפודרה מגיעה בתפזורת, עם מעין "מלחיה" שמאפשרת שליטה בחומר, וכרית פאף איכותית שטובה להנחה יותר מסיבית של הפודרה, כמו שהעור שלי צריך. בעלות העור היבש יותר, או פחות שומני בכל אופן, יכולות בכיף לעבוד גם עם מברשת נחמדה ורחבה.
מומלץ :)








מכורת גבות שכמוני, לא תצא בלי מוצרי גבות, כמובן!!
ג'ל גבות - התחדשתי לי גם בג'ל גבות בעל צבע, כי שקוף כבר יש לי (היה שקוף בשלושת השימושים הראשונים, כן..?)
ג'ל גבות בגוון כהה, ממלא את הגבה בצורה עדינה ויפה. מעט עדינה מדי בשבילי, אני אוהבת גם לעצב את הגבה מחדש בעזרת צללית, בעיקר כדי "ליישר" את הקצוות הפנימיים של הגבות, שם יש לי מעט "חורים".
יותר מדי חידושים המוצר הזה לא מציע, אבל הוא עושה את עבודתי נאמנה, וגם על שיער שיבה הגוון הזה ישב בצורה טבעית ומקסימה.



דואו צלליות - אמרנו שג'ל גבות בלבד לא מספיק לי, אז כמובן שלקחתי שתי צלליות להשלמת המראה - אחת חומה-טואופית למילוי עדין אך מסודר של הגבה, והצללית השניה בגוון שמנת מאט, ל"חיטוב" הגבה בצד התחתון.
הצלליות נעימות וקרמיות בתחושה, עושות עבודה טובה, בעלות פיגמנט, כמעט בלי נשורת, אבל אחרי כשש-שבע שעות ראיתי קריסה ותזוזה מסויימת של הצלליות, אם כי מזיעה ופחות משומניות. העפעף שלי, כמו שאר הפנים, מאוד שומני ונוטה להזעה, כך שאני לא יודעת כמה אני מדד טוב לבחינה של מוצרים כאלה. בכל אופן, הצלליות נהדרות, אולי יחזיקו יותר על מישהו אחר, ואולי מזג האוויר הפריע להתנסות. במקסימום אציק לכם שוב :P



 Luminizing Finish Powder - פודרה מאירה, שמבחינתי יכולה לשמש נטו כהיילייטר, למרות שנטען שהיא יכולה לקבע מייקאפ. לטעמי זה מעט מבריק מדי. הברק שמתקבל נהדר, ובאמת מחמיא. הנחתי את הפודרה במקומות הגבוהים בפנים, והיא נתנ glow בריא שכזה - לא ברק מאסיבי דוגמת Soft & Gentle של MAC, אלב גם יותר חזקה מה - Lightscapade שלהם, שבד"כ אני מאוד אוהבת, אבל הוא מעט חלש לי. הפודרה הזו היא משהו טוב באמצע, תתאים לכלות עדינות בפרט ולמתאפרות שאוהבות ברק מעודן בכלל (אה, ותהיה נ-ה-ד-ר-ת לעצם הגבה).
מה שכן - אני ממליצה להניח את החומר עם מברשת קצת דחוסה דוגמת האקספרט של ריל טכניק או משהו בסגנון, מצאתי שמברשות פלאפיות ורכות לא אספו את החומר כ"כ טוב.
בסה"כ הצלחה :)




סווטצ'ים:


למעלה - פודרה מאירה, באמצע - צללית שמנת מאט, למטה - צללית חומה


שפתון וסילר -  בחרתישפתון בגוון 07, אדום עמוק, שמזכיר במשהו את ה- Diva של מאק, אבל יותר לחותי ממנו. השפתון מאוד נעים, בעל פיגמנט חזק, מעניק לחות לשפתיים ובסה"כ כיפי. הנחתי את הסילר מעל עוד באותו יום והלכתי לאכול ארוחת צהריים. כשסיימתי לאכול, מנת פסטה עם ירקות מוקפצים במעט שמן זית, אם אתם מתעקשים לדעת, היה סטיין חמוד על השפתיים. הסילר, שנקרא Perfect Lip Fix, מבוסס על אלכוהול ומשאיר תחושת עקצוץ מוזר בהנחה - מאחר והוא נספג זה יכול מאוד לבלבל, אין להניח יותר משכבה אחת, אחרת השפתון פשוט יתפורר. עכשיו - עפ"י הנסיון שלי, השילוב לא שרד אוכל שומני בלי לרדת לגמרי. נשאר גוון יפהיפה על השפתיים, ואני מרגישה שהסילר כן עזר לשפתון לדהות בצורה אחידה. לא ידוע לי שמוצר מתיימר לשמור על השפתון במשך X שעות, אבל מבחינתי הוא יהפוך את השפתונים לסטיינים במקום לחותיים, שזה גם טוב.




בסה"כ התרשמתי לטובה מהחברה ומהיחס, כמו בכל מקום יש מוצרים יותר ופחות טובים, ויש גם פקטור של נסיון אישי - על כל אחד המוצר יתפקד בצורה שונה.
בשורה התחתונה - יום כיף, התרשמות כללית חיובית, וסביר להניח שאחזור אליהם למוצרים נוספים :)

שלכם תמיד,
טל

7 תגובות:

  1. הצוות שם באמת נהדר, מסכימה איתך לגמרי בנושא הזה. לגבי המוצרים, אני אישית לא נפלתי מאף אחד מהם אבל זה עניין של טעם. מה שכן, שווה להגיע ולהתרשם ממוצרי החברה במיוחד לבנות שמקפידות על שימוש במוצרים כשרים בלבד.

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר הגענו למסקנה שהכל תלוי במצב הספציפי :)

      מחק
  2. אהבתי את הסקירה! עניינית ומעניינת כהרגלך, לצערי אין לי נסיון עם מוצרי החברה מהסיבה הפשוטה - הם לא נגישים לי כמו מותגים אחרים, לא קורצים לי מספיק ואולי בעתיד אראה לנכון לנסות משהו מאצלהם.

    מקווה שתמשיכי לעדכן אותנו בדברים שהתנסית ואהבת/קטלת. אני אוהבת אותך - בדיוק כמו שאת! :)

    השבמחק
  3. אני אוהבת את מאלו ווילז! אבל אני עצובה שהפנים היפות שלך לא מדוגמות פה. לטיפולך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אשתדל לשנות את העניין הזה, באמת לא בסדר. הפלאש מסרב להיות חבר שלי!!! ואדון שפם לא עוזב...

      מחק
  4. איזה מוצרים מעניינים ויפים. חבל לי שהמיתוג החיצוני כל כך מיושן, בתור מישהי שאריזות עושות לה את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לחלוטין.. בכל זאת אמליץ לך לגשת להתנסות, אני בטוחה שתמצאי משהו שיקרוץ לך :)

      מחק