יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

מאחורי הקלעים עם טל פלג

שלומלום חברים שלי :-)

עכשיו הגענו לחלק המעניין!!
בשבת האחרונה חוויתי את אחד הדברים הכי מעניינים, מגניבים וכיפיים שהיו בוויש ליסט שלי. התאפרתי אצל טל פלג. בחודש שעבר היא ביקשה לאפר אותי, וכמובן שלא יכולתי לסרב....
קבענו תאריך, וגם קונספט בשלב מאוחר יותר.
ביום שבת הגעתי אליה לכפר הירוק, בו היא מתגוררת עם בעלה. בהתחלה, לפני שפגשתי אותה, הייתי לחוצה בטירוף. טל היא מודל לחיקוי עבורי, לא רק מבחינה אומנותית. יש בעבר שלנו לא מעט קווי דמיון. מתוך הקושי היא צמחה לאמנית מופלאה ותיעלה את כל מה שיש בה למקום טוב, יפה, שנותן השראה לכולם.

כשטל באה לפגוש אותי בחניה ראיתי בחורה  קטנה וקוקטית, מתוקה כמו סוכריה. היא גם בחורה צנועה שלא נותנת לעצמה מספיק קרדיט.
הלכנו לדירה שלה, מקום קטן וקומפקטי, לא פלצני. פטפטנו קצת, היא הראתה לי את הסקיצה בנייד והתחלנו לעבוד. במשך חמש שעות טל עבדה על האיפור, שחלקו הארי היה עשוי צבעי מים, שברגע שהתייבשו קיבעו לי את הפרצוף בלי אפשרות ממשית להבעות פנים או דיבור נורמלי. אבל בשביל טל הייתי ועודני מוכנה לסבול הכל :-)


ניאו נדלק על ריל טכניקס


היא עבדה עם סבלנות, פרפקציוניזם מטורף ושימת לב לפרטים הכי קטנים.
מגע היד העדין, והכימיה שהייתה בחדר (ולא לשכוח את הפוזות והשטויות של ניאו החתול) העבירו את הזמן כמו כלום. אחרי שסיימנו את האיפור הגיע הזמן להכניס את הורדים לשיער. זו גם הייתה קונסטרוקציה לא הכי קלה ונוחה בעולם.
חלק קטן מאוסף שעוני החול היפיפה של טל

כיף בתהליך :)

צילמנו את הלוק, שינינו כמה דברים וניסינו למצוא את השילוב הכי טוב.
היום עם טל היה מעניין, כיפי, מצחיק ונתן לי השראה ענקית ותקווה שיום אחד אגיע לרמת הכשרון שלה. אני מעריצה את טל פלג, פשוט ככה.

והנה האיפור הסופי:


לפוסט של טל
לעמוד הפייסבוק של טל פלג


מקווה שנהניתם, I sure did :D :D


אדיוס!!

9 תגובות:

  1. איזה כיף לך שטל איפרה אותך! אני ממש ממש מקנאה :) האיפור יצא מדהים כמובן, לא שציפיתי לפחות מטל, היא לחלוטין אחד האנשים הכישרוניים שיצא לי לפגוש!
    ושתיכן יחד נראה לי שילוב קטלני! עכשיו צריך לעשות פוסט הפוך - את מאפרת את טל! נראה לי שיצא מעניין מאוד :)

    השבמחק
  2. שתי האמניות הכי הכי מהממות שיש ביחד זאת פצצה אטומית :)
    האיפור יפהפה כל כך ואת דוגמנית כה נאה.
    מתה לראות עוד שיתופי פעולה ביניכן :D

    השבמחק
  3. טל וטל המדהימות! כל הכבוד לפלג על הכשרון ולפיניקס על הסבלנות והגנים המשובחים!!

    השבמחק
  4. מהמם לחלוטין! השילוב ביניכן מוצלח ביותר! תענוג לראות ולקרוא!

    השבמחק
  5. כבר הגבתי בפוסט של טל ואגיב גם כאן - יצירת אומנות ייחודית ומיוחדת, אהבתי נורא ששיתפת בתמונות ;) של ההליך כמובן וסתם לראות את ניאו עשה לי פשוט אושר בלב. יצא באמת מדהים ואת מסתמנת כפרטנרית לעבודות אומנות פשוט מעולה :)

    השבמחק
  6. היה כיף מאד!! שוב המון תודה על הנכונות והסבלנות (והבראוניז), נהנתי מאד! :)

    השבמחק
  7. התוצאה מדהימה!!!!
    טל מוכשרת בטירוף, צנועה בדיוק כמו שאמרת ומתוקה אמיתית. כיף לך!

    השבמחק