יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

הסליק שלי: חלק ג'

שלומלום!!!

חזרתי לחלק שלישי ואחרון על מוצרי סליק :)
תתכוננו, זה הולך להיות פוסט ארוך, הפעם אני הולכת לבחון את כ-ל פלטות הצלליות שלי מהם, 8 במספר. מאחר ויש המון פלטות, אסקור ברפרוף ולא אכנס יותר מדי לכל צללית.

יאללה, התחלנו:
כמה מילים כלליות על הצלליות של סליק: אני מתה עליהן! הצלליות פיגמנטיות ברובן, עמידות ונמרחות בקלות, פה ושם יש גוונים מאטים או גווני עור שאין להן ממש פיגמנט, או שסתם לא רואים אותן על העור שלי כי הוא גם ככה בהיר. הפלטות עולות 9.99$, ויש 12 צלליות בפלטה. אני חושת שזו השקעה ממש שווה  אם רוצים הרבה צבעים במעט כסף.
המשלוח הגיע אלי אחרי כשבועיים, אבל יש כאה שהגיע אליהן אחרי 5 ימים, כנראה שזה משהו אצלי בדואר..
בכל אופן אני ממליצה בכל לשון להתפנק בפלטה כזו, כי באמת שאפשר להוציא המון מכל אחת מהן :)

מאחר שאני לא רוצה להלאות במילים, זוהי סקירה כללית על כל הפלטות, יהיו כמה מילים על כל פלטה, אב לא סקירה על כל צללית וצללית, פשוט כי כולן טובות מבחינתי :)
מכאן תחליטו אתן בעצמך, עפ"י התמונות והסווטצ'ים :)


Snapshots


 פלטה צבעונית, קיצית וכיפית. אני משתמשת בה לא מעט, והמון בצללית שכבר רואים בה את הפן, אני אוהבת אותה מאוד להארות, והיא מחזיקה לי מעמד מעולה. אפשר להגיע עם הפלטה הזו ללוקים מאוד צבעוניים ורועשים, אבל גם לדברים מעודנים..
לטעמי תתאים לנערות שרוצות להתחיל להתעסק עם צבעים :)







Lagoon

אם אתן רוצות צבעים אקזוטיים, חזקים, ובהחט תופסים את העין, זו הפלטה בשבילכן. לוק עדין קשה ליצור איתה.. בדיוק בשבילי :D
יש המון שילובים יפים שאפשר ליצור עם הפלטה, אבל חייבים להוסיף איזשהו גוון עדין ומאט לעצם הגבה, אחרת זה יהיה יותר מדי.







Ultra Matte V1

 דיברתי על גוונים בהירים מאטים שכמעט לא נראים עלי? קבלו:
מה שכן, פלטת שכולה מאטית ומהממת, וכיף כיף כיף עבוד איתה. החומר לא מתפורר יותר מדי, נמרח ומטשטש בקלות, והכי חשוב שזה אשכרה מאט. איי לייק :)








Oh So Special


אל תכעסו עלי....!!! מבחינתי היא המשעממת של החבורה ואני לא ניגשת אלי הרבה. היא נקנתה בטעות, אני ואמא רצינו לנסות את  סליק, זו הייתה הזמנה ראשונה ואני הייתי אמורה להזמין את פלטת אסיד, אבל בטעות הזמנו את זו פעמיים, זו הפלטה שאמא רצתה. אז קיבלנו אחת לכל אחת. כשאני חושבת על זה יש מאפיינים דומים בינה לבין הנייקד, אבל זו קודרת יותר. היא בסדר, פיגמנטית (חוץ מצהמאטים בגווני החום למיניהם, איתם צריך להילחם), עמידה, הכל. פשוט משעממת אותי בצבעים.
מה שכן, גוון ה-gunmetal ממש מוצלח, והשחור הוא שחור כמו שצריך.


יש 12 צלליות בסווטץ', אל תטעו. הימנית מלמטה סתם בלתי אפשרית להוצאת פיגמנט, ומעליה ורודה בהירה


Acid

אהובתי!!!
פלטה עם צבעי נאון מגניבים לגמרי, שלא נראים הכי הכי בסווטץ' על עור נקי, אבל יושבים מעולה על בסיס לח. הסגול התחתון משמאל קצת בעייתי, ואת הלבן לא רואים עלי כי אני בעצמי לבנה בחלק הפנימי של היד :P, אבל תאמינו לי שהפלטה הזו שווה. למשוגעים בלבד!!!




Ultra Mattes V2
אחותה הבוגרת יותר והמתונה יותר של אולטרה מאט 1 הצבעונית והצעקנית. אני מאמינה שאחרוש על הפלטה הזו בחודשים הקרובים, עם מזג האוויר הקריר שלא בדיוק מזמין את הניאונים מהפלטה הקודמת.
הצבעים חזקים, קודרים, ופשוט מושלמים למעושנים סתוויים. ויש כאן הפתעה - גווני העור והלבן המאטים בעלי פיגמנט מצויין!!!


Candy
המתוקה וה-girly בחבורה. היא יצאה במהדורה מוגבלת והספקתי לשים עליה את ידי D:
צבעונית, אביבית, ומעוררת השראה..
הצבעים פיגמנטיים כולם, גם המאטים, אמנם טיפה מתפוררים.
הגוון הסגול מדהים מבחינתי ברמת הפיגמנט שלו, ואני ממש מאוהבת בגוונים הירוקים שבפלטה הזו.
כיף :D








מסקרה eye drama
תעשו לי לעצמכן טוב ותתרחקו מהדבר הזה. למטה יש צילום של שני נסיונות עם המסקרה שחוץ מלגרום לריסים להיראות עוד יותר קצרים ודמויי רגלי עכבישים, לא עושה כלום. בחיי שזו קניה מיותרת.
המברשת בעלת ארבע שורות של סיבים, ונסיון לגלגל את המברשת על הריסים גרמה לתוצאה איומה שהייתה גם לא נעימה בקטע הפיזי.תוותרו, פשוט תוותרו.





עד כאן להיום,  לא לשכוח לעשות לייק בעמוד שלי :)

https://www.facebook.com/?q=#/PhoenixBlackMUA?ref=br_tf


אדיוס!!

3 תגובות:

  1. היי! קניתי את פלטת candy ואני מתה שתעשי עליה טוטוריאל בוידאו כדי לקבל רעיונות איך להשתמש בה.... יש סיכוי שזה יקרה? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שכבר עשיתי סרטון אחד, אבל אשתדל לעשות אחד נוסף ברגע שיהיה לי מקום מסודר לצילום :)

      מחק
    2. אשמח מאוד ללינק לסרטון הזה :)

      מחק