יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

הסליק שלי: חלק ב'

שלומלום, אנשים יקרים!!!
כ"כ התגעגעתי לבלוג, אין לכם מושג! הייתה לי תקופה די עמוסה, עם מעבר הדירה, והחזרות לתחרות היפה והשמנה (שכנראה תגרור אותי סופסוף לעשות פוסט אופנה ולראות אם אנשים מתחברים לבגדים שלי כמו לאיפור). אז כבר פחות או יותר התמקמנו בבית החדש, למרות שיש עוד דברים להעביר ולמיין - עדיין לא נגענו במחסן - היסטוריה של שני בתים ושלושה דורות. אני ואמא חיינו בשלוש השנים האחרונות בבית של סבתא, שנפטרה לפני שלוש שנים, ולפני כן  הייתה בבית אבות, אחרי ששברה את מפרק האגן ופיתחה אלצהיימר די חמור, סיפור די כואב שנראה לי שהרבה מכירים. בכל אופן, המעבר, והצורך למיין ולברור את כל מה שיש בבית, דרשו ממני המון זמן ואנרגיות, פיזיות ונפשיות, כך שלא ממש הייתה י השראה או חשק לבלוג - אולי לא נעים להגיד את זה (שלא תחשבו לרגע שלא אכפת לי מכם!) אבל הבית והמשפחה היו יותר חשובים לי בתקופה הזו.
בנוסף, אני משתתפת בתחרות יופי שמארגנת הסוכנת אסתריקה נגיד, מלכת היופי השמנה. התחרות מתקיימת בב"ש,  וזה שרף לי המון זמן וכוחות להגיע לשם, בכל זאת 3 שעות נסיעה לכל כיוון (במצב הטוב, כן?).

טוב, תכל'ס!!!
sleek . ראיתם את השפתונים, עכשיו ניגש לחומרים היבשים: היום אני נוגעת במוצרי הפנים, המסקרה, הליינרים (יש לי גם ג'ל וגם נוזלי) והפלטות יהיו בפוסט הבא.

נתחיל:

Contour Kit

מארז דואו של ברונזר והיילייטר.
היילייטר - החומר פיגמנטי, אבל לא יותר מדי, אין בעיה להעמיס קצת. בטשטוש הוא קצת נעלם אז צריך להוסיף אח"כ. נותן ברק מאוד עדין, אבל נראה לעין, עמידות משביעת רצון בתנאים נורמליים.
המריחה לא "נתקעה" על בסיס לח, ובסך הכל מוצר מוצלח מאוד, שלדעתי היה טוב אם גם היה מגיע בנפרד.
ברונזר - גוון קצת חם, אבל מתקבלת הצללה מאוד טבעית על העור. החומר מאוד פיגמנטי וצריך להיזהר, כמות קטנה של חומר יכולה לעבוד על שטח די גדול. צריך ממש לטפוח בעדינות על הפאן ולרפרף עם המברשת על העור, אחרת יכול להיות כתם. העמידות טובה, וההנחה נעימה.
הסווטץ' צולם באור שמש ישיר
אני קניתי את הקיט בגוון LIGHT, הוא מגיע בעוד שני גוונים כהים יותר. אם יכולתי הייתי לוקחת את הברונזר מהקיט הכהה ואת ההיילייטר מהקיט הבהיר, אבל החלקים לא נמכרים בנפרד :P

לינק ישיר למוצר (לאחרונה סליק שינו את מבנה האתר ובמקום אפשרות גלילה ובחירת אפשרות בתוך דף המוצר, כל גוון נמצא בעמוד נפרד):
http://www.sleekmakeup.com/face-contour-kit-light

מימין - סווטץ' מטושטש, משמאל - הסווטץ' לפני הטשטוש
בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה, ומוצאת את עצמי ניגשת לסט הזה כמעט כ פעם שאני מתאפרת. תענוג :D



Blush-By-3

טריו של סמקים בוהקים ויפים, אבל מסוכנים :P
לקחתי את שלישיית  הסמקים בגוון Lace.
הגוון הימני, crochet, פיגמנטי בטירוף וצריך ממש להיזהר איתו. הגוון מאוד יפה, אבל אני הייתי מניחה אותו בצורה כמעט בלתי מורגשת.
הגוון האמצעי guipure כמעט זהה לrose gold , המקביל של סליק לאורגזם של NARS.פחות התחברתי אליו, לקחתי את הסט הזה בשביל שני הסמקים המאטים. בעלת נקבוביות פעורות כשלי צריכה להיזהר מסמקים מבריקים, זה לא נראה הכי-הכי.
הגוון השלישי, chantilly (המילה באה מתחום הקולינריה - קרם שנטילי הוא פשוט קצפת :) ), הוא האהוב עלי ביותר. כתמתם, לא הכי פיגמנטי, נראה זרחני בסווטץ' אבל נותן glow עדין לעור, בלי להבריק. גיליתי שאני אוהבת סמקים כתומים, שהם הרבה יותר מחמיאים לי מהורודים. או שאני פשוט לא יודית להתעסק עם הורודים, who knows...
בכל אופן, הגוון הכתום לגמרי קנה אותי, ואני מאוד מרוצה מהסט הזה, רק צריכה לדחוף את עצמי יותרלהשתמש בסמקים. בגלל שהפנים שלי מאוד עגולות גם ככה (אני קוראת לעצמי ראש אבטיח :P), אני מפחדת מסמקים שיושבים על תפוחי הלחיים. עשיתי את הקניה הענקית הזו של מוצרי הסמקה והצללה כדי להרגיל את עצמי להניח גם סומק ולא רק ברונזר, החלטתי שאני בונה לי אוסף בסיסי מחברה טובה וזולה, ואם אראה שטוב לי אקנה כמה מחברות כמו מאק, בובי ואינגלוט.
לינק ישיר למוצר :http://www.sleekmakeup.com/blush-by-3-lace

הסווטצ'ים יצאו בסדר הפוך מהסדר בפאן :P

Face Form

כאן קצת נדפקתי, אבל לא לגמרי. הטריו הזה הוא כמו הקונטור קיט, רק עם סומק בנוסף. הסומק שמצורף הוא המקבילה של סליק לאורגזם של NARS, והוא נקרא Rose Gold.
אין לי טעם לסקור שוב את הברונזר וההיילייטר, הם בדיוק אותו הדבר. את הסומק לא ממש יצא לי לנסות כי אני לא מתה על הברק הזהוב, אבל אנסה השבוע בכל זאת, אולי יהיה לי קליק :)
בסווטץ', כשטשטשתי את הסומק הרגשתי שהגוון הורדרד די נעלם ונשאר בעיקר הברק הזהוב.






יכול להיות שהפלטה הזו הייתה קניה מיותרת, אבל לפחות אין סיכוי שיגמרו לי הברונזר וההיילייטר D:
לינק ישיר למוצר: http://www.sleekmakeup.com/face-form-contour-light

סמקים בודדים

אמרתי שאני בונה קולקציית סמקים? אז הייתי חייבצת לקחת כמה ככה, לבד...
היו שני גוונים שקרצו לי ולא יכולתי השאיר, ואחד שהמליצו לי עליו ואני עדיין מנסה להתחבר אליו (ניחשתם נכון - הורוד).

Life's A Peach
גוון כתום וחמוד, לא הכי פיגמנטי בעולם, אבל אני ממש אוהבת אותו וכבר ניגשתי אליו די הרבה. הוא נותן מן חיוניות יפה כזה שאני אוהבת, לא בטוחה איך להסביר. פשוט אהבה :)
http://www.sleekmakeup.com/blush-life-s-a-peach
Flamingo
הורוד-מסטיק של החבורה, שהומלץ לי ע"י קארין המקסימה מבלוג makeup-land.
קשה לי עם צבע ורוד, ולא משנה באיזה מצב צבירה הוא מגיע - סומק, צללית, חולצה או בכלל יוגורט.
החלטתי שאני מנסה להתגבר על זה ולהיות ילדה גדולה, אבל אני חייבת להיות כנה ולומר שעדיין לא הצלחתי לאזור אומץ ולהניח את  הסומק הזה. הפיגמנט שלו מאוד חזק ובוהק, ואת הסווטץ' בקושי הצלחתי לטשטש, מה שאומר שהדבר הזה גם מ-א-ו-ד עמיד וצריך להשתמש בו בעדינות.
http://www.sleekmakeup.com/blush-flamingo
Flushed
הגוון שממש דיבר אלי. בפאן נראה גוון בורדו כהה, שלא ידעתי איך להשתמש בו, אבל כשהנחתי אותו הוא קיבל על העור שלי גוון מאוד עדין ולביש, וכבר השתמשתי בסומק הזסה מספר פעמים, אני בהחלט שמחה שלקחתי את הגוון הזה. למרות שיש לו פיגמנט די חזק, אין שום בעיה לטשטש אותו.
http://www.sleekmakeup.com/blush-flushed

בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה מכל המוצרים היבשים של סליק. המוצרים פיגמנטיים, עמידים, ולרוב מטשטשים נהדר. למי שלא רוצה להשקיע 150 ש"ח בסומק אחד (אני! אני! אני!) החברה הזו היא פתרון מעולה. יש מבחר מאוד רחב של גוונים ברוב המוצרים, המחיר נוח, המשלוח זול, והמוצרים באיכות מאוד גבוהה, שמבחינתי יכולה להוות גם מוצרים לאיפור כלות ואירועים בלי שום בעיה.


עכשיו... ב-20.10.13 אני חוגגת חצי שנה לבלוג. אני יודעת שזה לא הרבה, אבל בפעם הקודמת שניסיתי לנהל בלוג (לפני שנים) א הצלחתי לכתוב יותר מפוסט אחד (זה לא היה בלוג איפור וטיפוח, סתפ פריקת רגשות).
יש לי המון שינויים לאחרונה, ב-1.10.13 אני מתחילה לעבוד במאק, אחרי שנלחמתי על זה במשך חודשים וחלמתי במשך שנים, עברתי לדירה חדשה לגמרי, בלי זכרונות מבני משפחה שכבר אינם, יש לי את התחרות שעוזרת לי לקבל את עצמי יחד עם הפאלטות, אבל גם להכיר בכך שאני לא מכוערת.
אתן הקוראות, עזרתן לי המון. אם מדובר ברותם, חברה מקסימה שגרמה לי לעשות את הצעד ולפתוח בלוג, ואם זו אל מ-beautyelee שעזרה לי המון, גם בפן הטכני וגם בפן הרגשי. כולכן עזרתן לי להחזיק מעמד עד עכשיו, לפתח בטחון עצמי, להתחייב לבלוג, ולהנות מזה.

כאות תודה, אני רוצה להעניק לאחת מכן שי צנוע שאספתי מפה ומשם. הזוכה תוכרז ב-20.10.13

המתנה שתוגרל:
פלטת Candy של SLEEK
קרם גוף וסבון נוזלי ורבנה בגודל מיוחד (75ML) של ל'אוקסיטן
קרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן
סבון מוצק בריח ורדים של ל'אוקסיטן
לק בגוון Lacquered Up של ESSIE
לק בגוון 279 של לייף
שתי צלליות קולור טאטו מקולקציית המטאל בגוונים Barely Branded + Inked In Pink
מסקרה High Impact של קליניק בגודל מיוחד
בנוסף לזה, סתם כי בא לי, יהיו כמה שטויות נוספות שאני לא מצלמת :)

כל מה שאתן צריכות לעשות:
1) לייק לעמוד שלי בפייסבוק : https://www.facebook.com/PhoenixBlackMUA
2) להגיב בפוסט, ולספר לי מה המוצר שאתן לא זזות בלעדיו

 





a Rafflecopter giveaway

74 תגובות:

  1. אודם של מאק, ממש מנסה לשים ולחדש במהלך היום..:P

    השבמחק
  2. חחח יש הרבה מוצרים שאני לא זזה בלעדיהם...אבל אחד שנהיה ממש קבוע לאחרונה זה שפתון לחותי של לנקום בצבע אדום...אני לא זוכרת את השם (או הסדרה למען האמת..) אבל הוא אדום שקפקף ומחמיא..:)

    השבמחק
  3. ההמממ רק מוצר אחד? אז הייתי אומרת מסקרה! היא עושה המון הבדל...
    יש לי גם את לייף יס פיץ' ואני מאוהבת בו!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מרינה :)
      אין שום בעיה עם יותר ממוצר אחד, לי יש 5 :P
      אשמח לדעת את שמך המלא על מנת להכניס להגרלה ולא לבלבל עם בנות אחרות.

      מחק
    2. ההמממ אז אני מוסיפה את הצללית לגבות לרשימה!
      לבהירה כמוני זה חובה אחרת אין גבות על הפרצוף... :)

      מרינה רזומני או בפייס Marina Razumani

      מחק
  4. לא זזה בלי עפרון גבות ופודרה, שני הדברים שאני צריכה כדי לתקן עניינים עם העור השמן שלי :) תודה על ההגרלה המקסימה :)

    השבמחק
  5. הי פיניקס, הרבה הצלחה בהמשך הבלוג ובכלל!
    יש לי את פלטת oh so special של סליק והיא פשוט מעולה!! פיגמנט ומרקם מעולים, צבעים משגעים. אני ממש אוהבת את הפלטה הזו.
    חברה אחת אהובה אין לי, קשה לבחור...

    השבמחק
    תשובות
    1. היא באמת מקסימה, אני פשוט רגילה לצבעים יותר צועקים, עניין של אופי, אולי.. :P
      מה שמך בפייסבוק?

      מחק
  6. הרבה הצלחה ורק התקדמות!!
    רק אחד? איזה אכזריות בהכרח לבחור)))
    מקדם הגנה. ועדיף אחד עם SPF 50.
    אני יכולה לאחר שעה, אני יכולה לצאת מהבית ביום עור רע בלי כלום, אפילו בלי מסקרה ואני עם משקפיים -5, אבל אין סיכוי בעולם שאני אוותר על מקדם. לא סובלת שמש והמחשבה על שיזוף מרתיעה אותי. בקיצור, שלום אני נסטיה ואני ערפדית. :P

    השבמחק
  7. הי! קודם כל מחכה לראות אותך במאק קריון!!! מאוד אוהבת את הפלטות צלליות של סליק ובהצלחה עם הבלוג

    השבמחק
  8. שלי בנאלי - מסקרה (אם כי עדיין לא מצאתי את ה-holy grail שלי)

    השבמחק
  9. הי טל, קודם כל הרבה הצלחה בתחרות היפה והשמנה! האמת שהמוצר שאני לא זזה בלעדיו זה אודם , לא משנה מה אפילו אם לא התאפרתי (אוי גוועלד....) אשים אודם עם משקפי שמש גדולים שלא ישימו לב...חחחח , המוצר הנוסף החייב חייב חייב זה מסקרה וכך אני תמיד נראת מאופרת, מסקרה ואודם!

    השבמחק
  10. מקסימה המון בהצלחה בתחרות מחזיקה לך אצבעות !
    אני לא זזה בלי מייקאפ מסקרה וסומק (:
    בהצלחה לכולםםםםם
    אההה ובהצלחה במאק זה ממש כאן כבר

    השבמחק
  11. לא זזה מהבית בלי אייליינר של ביוטיקייר :)

    השבמחק
  12. המוצר שאני לא זזה בלעדיו- קונסילר בטוש (יותר טוש הארה ) של לנקום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט יכולה להבין את הבחירה :)
      אשמח לדעת את שם המשפחה שלך ע"מ לכתוב על פתק

      מחק
  13. איזה הגרלה מהממת! המוצר שאני לא זזה בלעדיו הוא מייק-אפ! לא יכולה בלי :)

    השבמחק
  14. לא זזה בלי באלם לשפתיים..יש לי אחד בכל תיק

    השבמחק
  15. לא יוצאת בלי עיפרון לגבות,זה סוג של הכרחי מהסיבה שאין לי גבות ^-^

    השבמחק
  16. היי :)
    אני לא זזה בלי מסקרה (מקום ראשון), עפרון שחור (לפעמים מרשה לעצמי לוותר) ופודרה (כי מה לעשות שאני פשוט בנאדם מבריק) :)
    אני בשלב הזה בחיי האיפור שאני מנסה דברים חדשים בשביל למצוא את המושלם, אבל נכון לעכשיו המסקרה זה FALSE LASH LOREAL, העיפרון של יוסי ביטון ופודרה של קליניק.
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  17. אני מודה שאם אני כבר מתאפרת אז אני בדרך כלל הולכת על כל הקופה....
    אני הכי מכורה לצלליות, מאז ומעולם הדבר הכי בסיסי שהייתי משקיעה בוא הוא צלליות בעיניים....
    אבל כיום בגלל המצב הבריאותי שלי וחיוורון התמידי....
    אני מניחה שקונטור וסומק.....
    כדי לא להיראות כמו גופה מהלכת.....
    אז בגורף לא זזה בלי קונטור ....
    לעשות הצללות והארות על כל הפנים.... לתת חיות לעצמי. (ובזה אני מודה נכללות גם העיניים)
    כיום אני כבר מסוגלת לעשות לוק של פנים בלי מייקאפ רק על ידי קונטור סומק והייליטר בפחות מחמש דקות.... ולהיראות חייה....
    מה שנקרא מראה איפור בלי איפור :)

    השבמחק
  18. אני לא זזה בלי קונסילר, מוצר חובה אצלי שמשנה את כל המראה :)
    מלא זמן רציתי לנסות את המוצרים של סליק ולא יצא לי

    השבמחק
  19. איי, סליק... אחת מהחברות שאני הכי נהנית לרייר עליה. היא בדיוק במחיר הנכון-מצד אחד זולה מספיק כדי שאני אוכל להגיד" יום אחד", מצד שני לא זולה כמו NYX, למשל- ככה שאני מצליחה לשמור על מידה סבירה של שליטה עצמית :)
    לא זזה בלי... אני חושבת שברונזר/מחטב זה המוצר שהייתי לוקחת איתי לאי בודד. ואולי מסקרה. ואם כבר שמתי מסקרה אז איזה שפתון. ואיך אפשר שפתון בלי סומק?! אבל כן, ברונזר. (אגב ככה זה בדיוק נראה כשאני מבטיחה לחבר שלי ש"אני רק שמה טיפה סומק ויוצאים")
    (אגב2-טוב שיש הגרלות שסמויות ותיקות כמוני יפסיקו להתעצל וירימו ראש :P )

    השבמחק
    תשובות
    1. ותשאירי את הראש למעלה, אני אוהבת אותו :P
      אני לגמרי איתך עם "רק" זה ו"רק" זה וזה וזה וזה.

      מחק
  20. טוב אני מתה על הבלוג שלך! תמיד כיף לקרוא!
    יש לי גם כן את הפייס פורם והוא מדהים לדעתי. אמנם אני לא מהמשתמשים הכבדים של הסומק (יאוזה! יותר מדי סומק!) אבל אין ספק שזה אחד המוצרים הכי מוצלחים.
    אני לא זזה לשומקום בלי הליפסטיינס של רבלון שלי. האובססיה התחילה דווקא מליפסטיינס של טארט, אבל הרבלון פשוט נפלאים!
    בהצלחה לכולן בהגרלה, תרשמי אותי גם! =)

    השבמחק
  21. טוב אז ראיתי כבר לא מאט מהעבודות המדהימות שלך גם בפייס וגם ביוטיוב עכשיו רק ראיתי שיש לך בלוג ואני כבר רשומה בו .!!!!
    לצערי עוד לא יצא להשתמש בחברת סלייק מקווה שיצא אחד מן הימים !
    ואני לא יוצאת מהבית בלי אייליינר ומייקאפ לצערי קשה לי למצוא מייקאפ מתאים אני בהירה ולפעמים יש אקנה מעצבן על הפנים אז מתחלפים אצלי מאקפים הרבה לבנתיים עצרתי על של לוריואל :)
    בהצלחה לכולן מקווה להכנס גם להגרלה אולי פעם ראשונה יצא לי מה זה משו :)

    השבמחק
  22. אוי! כמה שאני נהנתי לקרוא את הפוסט!
    אחד? אין מצב! יש לי 4 מוצרים חובה שתמיד נמצאים איתי בתיק (בגלל העבודה שלי):
    פודרה של mac
    מסקרה של מייבלין
    סומק
    וכמובן וצ'אבי-סטיק שלי בצבע

    השבמחק
  23. קודם כלל ... הייי ונעים מאודד ... אני חדשה פה אצלך באתר ... שיהיה לך המון בהצלחה ... אני אוהבת את העמוד שלך בפייסבוק ...
    הפריט שאני לא זזה ממנו מהבית הוא אודם ...

    השבמחק
  24. קודם כלל ... הייי ונעים מאודד ... אני חדשה פה אצלך באתר ... שיהיה לך המון בהצלחה ... אני אוהבת את העמוד שלך בפייסבוק ...
    הפריט שאני לא זזה ממנו מהבית הוא אודם ...

    השבמחק
  25. המוצר שאני לא זזה בלעדיו - קונסילר סטודיו סקאלפט של מאק (לכיסוי פגמים בעור).
    הוא כבר יצא מן המגוון למיטב ידיעתי אבל למזלי הספקתי להצטייד ב2 ממנו - אחד בו אני משתמשת בשוטף ועוד אחד ספייר.
    הוא הכי טוב שמצאתי עד כה למטרה הזו של כיסוי פגמים (וחיפשתי הרבה!)

    השבמחק
  26. המוצר שאני לא זזה בלעדיו זה מייקאפ, קשה לי לצאת בלי מייקאפ, מרגישה נורא עירומה בגלל אקנה שלי ומרגישה כאילו כולם מסתכלים עליי מוזר. אז מייקאפ זה המוצר שלי :)

    השבמחק
  27. אני לא זזה בלי מסקרה סאמפצ'ס של אסתי לאודר

    השבמחק

  28. אין רק מוצר אחד שאני מאוד אוהבת,, יש לי כמה מוצרים שמלווים אותי לכל מקום מכיוון והם ממלאים את צרכיי.
    יש לי עור מעורב ולכן הדברים שאני ממליצה הם לעור מעורב- שמן .אני מאוד ממליצה על המייק אפ דאבל וור והסרום advanced night repair של אסתי לאודר , סבון נוזלי לעור מעורב ושמן של קליניק, ליפגלוס עמיד של וואו, קרם הגנה של לנקסטר וגם קלרינס, פלטת צלליות של ג'ייד.
    מקווה לזכות :)
    וואו מתלהבת :P

    השבמחק
  29. בדרך כלל, מסקרה או סומק עושים את כל ההבדל :) בתור לבנבנה זריקת צבע לחיים מעירה אותי מניצבת בסרט זומבים דל תקציב לאישה סמוקה וחיננית

    השבמחק
  30. הזמנתי גם את ה- Contour Kit !!! ממתינה לו !!

    השבמחק
  31. כמעט תמיד לא זזה בלי איזשהו שפתון(:

    השבמחק
  32. היי :)
    אני משמש אוהבת את סליק בכללי והכי את הברונזר בface form שלי!
    אני בד״כ לא זזה בלי מסקרה וקונסילר.

    השבמחק
  33. המוצר שאני הכי מוותרת עליו, למרות שאומרות שזה מאסט זה מסקרה. כי לפעמים אני מתעצלת לנקות את הריסים בסוף היום, ויש לי ריסים ארוכים ושחורים, אז זה גם ככה תוחם את העיניים לא רע.
    תמיד יש לי כמה שפתונים בתיק (אבל אף פעם לא בדיוק את זה שאני רוצה), ואני ממש אוהבת את הטוש היילייטר של מאק, שהפך להיות תחליף מייקאפ עבורי. :)

    השבמחק
  34. וואי האמת שאין לי מוצרים של סליק, אבל אחרי הפוסט שלך אני חושבת ברצינות על רכישת הפלטת סמקים.. נראה מהממם... שמי בפייסבוק maya marcos

    השבמחק
  35. אני לא זזה בלי איליינר ו מילוי גבות

    השבמחק
  36. היי! גם יש לי כמה מוצרים של סליק ואני מאד אוהבת אותם! יהיה קשה להצביע על מוצר אחד שאני לא זזה בלעדיו. לרוב אני מתאפרת איפור פנים מלא או שלא מתאפרת בכלל. אבל אם ממש חייבים, אז גם לי כמוך יש חיבה לצבע באופן כללי וגם לאודמים בעלי נוכחות, לא ביחד :)) שיהיה בהצלחה בכל!

    השבמחק
  37. סומק. עם בסיס, בלי בסיס, כשאני במוזה וכשאני לא. ואפילו כשאני קמה באיחור לעבודה :)
    אגב- אף פעם לא החוותי את דעתי אבל את מוכשרת בטירוף. כיף לראות, ללמוד ולעקוב אחרייך

    השבמחק
  38. אני (כמעט) ולא זזה בלי מסקרה :) לאחרונה האהובה עליי היא false lashes של מאק אבל זה משתנה כל הזמן :)

    השבמחק
  39. אני לא זזה בלי אודם אדום ! זה יכול להיות של כל חברה )עש לי אוסף די מרשים של אדומים) ומסקרה סוגרת גם פינה... שחורה. בכלל, אין מצב שאני יוצאת מהבית בלי איפור מלא ומתוקתק.

    השבמחק
  40. היי
    אני לא זזה בלי שפתון, הכל הצבעים, מרקמים וצורות :)))

    השבמחק
  41. אני לא זזה בלי מייקאפ, סומק, שפתון וסידור גבות... בלי זה אני פשוט רוח רפאים, מהסוג היותר מפחיד :)
    השפתון הקבוע שלי זה HONEY מסדרת ג'סט ביטן של רבלון.

    השבמחק
  42. היי, יש לך אחלה בלוג וסקירות של המוצרים, מאוד נהנת לקרוא.
    עדיין לא יצא לי להתנסות במוצרי סליק ומובן שאשמח.
    המוצרים שאני לא יוצאת בלעדיהם מהבית,זה קרם לחות פנים ועיניים וגם קרם הגנה, ואח"כ מייק אפ וסומק, כי אחרת אני נראית חיוורת כמו הקיר.

    השבמחק
  43. היי, הגרלה שווה!! בא לי!!
    יש לי רק מוצר אחד מסליק- סומק בגוון pommegrant (מקווה שכתבתי נכון...), ואני מאוהבת בו! נותן glow טבעי לכל איפור..
    אבל המוצר שאני באמת לא יכולה בלעדיו.. זה ברונזר! ובאופן ספציפי- פודרה מינראלית של איל מקיאז' בגוון כהה..

    השבמחק
  44. המוצר שאני לא זזה בלעדיו... קרם הגנה :P
    מרגישה כל כך חשופה ושברירית בלעדיו- הוא בהחלט מגן עליי!

    השבמחק
  45. מנסה את מזלי P:

    בנתיים ניסיתי רק 2 מוצרים של ניקס.. הסומק פלמינגו המקסים שרכשת בעצמך .. ואיילינר שההתגלה קצת פחות טוב ממה שחשבתי.. מתכננת על השלישיות סומק היילייטר ברונזר :)

    השבמחק
  46. לא יצא לי עדיין להשתמש בסליק, אבל בפעם הבאה שאני בלונדון אני לחלוטין הולכת לנסות אותם. אני עדיין מעריצה שרופה של מאק (מזל טוב על התחלת העבודה! באיזה סניף?), והמוצר שאני לא יכולה בלעדיו זה אייליינר שחור (כמובן) - מתאים לכל אירוע :)

    השבמחק
  47. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  48. לא יוצאת מהבית בלי מסקרה

    השבמחק
  49. פוסט מוצלח ומגניב, אני אישית חייבת מסקרה וסומק לא יוצאת בלי זה :)

    השבמחק
  50. לא יוצאת מהבית בלי קונסילר, לעולם.
    יש לי כהות נורא חזקה מתחת לעיניים שהפריעה לי במשך שנים ורק בתחילת השנה מצאתי את הקונסילר שמטשטש את הכהות ומנטרל אותה ומאז אני איתו כל הזמן :)

    חיכיתי לפוסט שלך על סליק! אני הולכת להזמין.. אז בעצם אם אני מזמינה את הFACE FORM אין צורך בערכת קונטור?
    תודה:)

    השבמחק
  51. איליינר- הפך להיות כבר חלק ממני :)

    שם המשפחה הואמנשרוב.

    השבמחק
  52. איזו הגרלה שווה פלוס פלוס ..אשמח להשתתף ...
    המוצר שאני לא זזה בלעדיו :
    פריימר לעיניים של "עפרה " שנים שנמנעתי משימוש בצלליות כי פשוט לא היה טעם. העפעף שלי היה שותה כל צללית תמימה . לא ידעתי על המוצר הזה ,ומאז שאני משתמשת בו ,אני לא יודעת איך שרדתי בלעדיו ,מראה האיפור והעמידות שלו טובים בתכלית .. בסוף היום אני מרגישה שדי חבל לי להוריד את האיפור ,שנראה כאילו ממש עכשיו סיימתי להתאפר..
    עם בסיס חזק ואיתן משיגים תוצאות מעולות.

    השבמחק
  53. לא זזה בלי שפתון לחות ומקדם הגנה לפנים.

    השבמחק
  54. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  55. היי טל, עוקבת אחרייך כבר הרבה זמן, גם כאן וגם בקבוצות אחרות...
    אוהבת מאוד את הסקירות שלך ובייחוד את הטטוריאלס (אפשר עוד...?)
    המוצר שאני לא זזה בלעדיו הוא קונסילר וילתר דיוק פרולונגוור של מאק (אחרי שניסיתי רבים וטובים פחות) מעל ל"פאסט ריספונס איי קרים" של מאק (בהמלצת בנות ההקבוצה) שדואג שהקונסילר לא "יישבר".
    חוץ מזה אייליינר וקצת סומק....
    ולאחרונה גיליתי את הביבי ואחריו גם את המייקאפ - זה באמת נראה טוב!

    השבמחק
  56. היוש!!!
    מברוק על העבודה החדשה כפרה עליך קודם כל. את נראית לי מבסוטה!
    דבר שני: אני לא זזה בלי סומק ואודם (ועיפרון שחור לעיניים) מאחלת לכולם בהצלחה בהגרלה:)

    השבמחק
  57. בהצלחה בעבודה החדשה מבינה אותך גם אני הייתי רוצה מאוד לעבוד שם. בהצלחה בהמשך כתיבת הבלוג אני שמחה שנרשמתי מקווה מאוד לזכות בהגרלה. את מוצרי סליק לא ניסיתי אך שמעתי עליהם רבות. המוצרים שהם מאסט מבחינתי הם מסקרה ושפתון לא משנה לי החברה יש לי של מס׳ חברות מה שחשובה לי זו האיכות. שיהיה בהצלחה לכולן בעיקר לי.

    השבמחק
  58. ליז פיקדו אנקורי2 באוקטובר 2013 בשעה 14:25

    היי טל
    נהנתי מאוד לקרוא..גם אני אהבתי כמה מהמוצרים של sleek שהזמנתי לא מזמן ואני מאוהבת בפלטת האודמים BALLET מוצרי המאסט שלי הם... הכללל... אבל אם אני חייבת לבחור.. אז קונסילר, מסקרה וסומק..
    מקווה לזכות (;

    השבמחק
  59. לא זזה בלי שפתון נגד היובש בשפתיים.
    עשיתי לייק לדף ואשמח להשתתף בהגרלה המדהימה,
    מירי חייט

    השבמחק
  60. אני לא זזה בלי מסקרה! המוצר החשוב ביותר בכל האיפור לדעתי.. המסקרה עושה הבדל ענקקקקק וממש משנה את הפנים
    נופר לוי

    השבמחק
  61. המוצר שאני לא זזה בלעדיו זו המסקרה השחורה שלי דל רליניק וכמובן הקרם ביבי של גרנייר...מוצר של סליק לצערי עוד לא יצא לי להשתמש ...בהצלחה:-)

    השבמחק
  62. לא זזה בלי איילינר שחור ומסקרה!מכורה

    השבמחק
  63. אז אין לי מוצר של סליק ולצערי עדיין לא יצא לי להכיר מקרוב. ביומיום לא זזה בלי מייקאפ מסקרה ואודם! מסקרה טלסקופיק של לוריאל מאוד מומלצת למי שאוהבת מראה מסקרה טבעי ועדין וכזה שלא מפורר לך את הריסים. ואודם זה באמת מוצר שמשתנה אצלי אוהבת כל כך הרבה צבעים ומשתמשת בהמון חברות :) מייבילין אדום אהוב במיוחד וקלאסי ובימים קצת יותר כייפים כשקמים בבוקר ובא לי על שמח יותר אודם כתום או סגול עושה בשבילי את העבודה.

    השבמחק
  64. נחמד להתאפר מדי פעם בצורה מאופקת המתאימה לגיל עם שפתון עדין ומסקרה להדגשת העיניים

    השבמחק
  65. כל הכבוד וממש בהצלחה.
    אני לא זזה בלי מסקרה ולק :)

    השבמחק
  66. פוסט מדהים כרגיל .. המוצר שאני לא זזה בלעדיו גם ביום שלא באלי להתאפר ולשים מייקאפ אפילו , זה מסקרה .. אני נראית מתה בליי זה!!

    השבמחק