יום שלישי, 23 ביולי 2013

RRRAAAAAAWWWWWRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

שלומלום :)

אוי, כמה חיכיתי לפרסם את הפוסט הזה...
הפעם אני משתפת פעולה עם אליענה המתוקה (לבלוג: http://makeupbyeliyna24.blogspot.co.il/)
את האיפור עצמו עשיתי לני מספר שבועות, וצילמה אותי אולגה אנדרי, צלמת צעירה ומוכשרת עם עתיד זוהר :)

ניסיתי לתת מעין זוהר לכל הגוף, בכך שעירבבתי מייקאפ, קרם לחות מנצנץ קלות לגוף וצללית אבקה זהובה. צבעתי את כל הפנים והגוף, לא יודעת מה נתפס. כל הציור נעשה עם איליינר קייק של יוסי ביטון. ההצללות נעשו בעזרם הסומק החום מפלטת הסמקים של BH Cosmetics.

טוב, לעניין
כל אחת בחרה לעצמה חיה מסויימת מהג'ונגל ולקחה ממנה השראה.
אליענה התחברה לציפור נפשה והלכה על פרוייקט בסגנון תוכי :)
דברי אליענה: "תוכי הוא חיה מיוחדת וחכמה עם מגוון רחב של צבעים שאפשר לשאוב ממנו השראה רבה לאיפור מיוחד שכזה. חוץ מזה אני ממש אוהבת את החיה".

אני בחרתי בטיגריס. מעבר לעובדה שהייתי רוצה לגדל אחד בבית, אני אוהבת את הצבעים של החתול המדהים הזה.
הוא גדול, הוא יפה, והוא פראי. אם הייתי רוצה לקחת לעצמי תכונה מהטיגריס, זה לגמרי להיות קצת יותר פראית.
מן הסתם, לקחתי השראה מהפסים המגניבים של היצור הזה..

טוב, אז אתם רוצים תמונות או לא???









תסלחו על יכולות הציור הגרועות שלי על הזרוע של עצמי...

בנימה זו.. שיר אהוב עלי לילדים גדולים...;)




אז היום יש פוסט קצר וממצה, צריך גם כאלה :)
שיהיה לכולנו אחלה שבוע!
עד כאן להיום,
אדיוס!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה