יום חמישי, 6 ביוני 2013

INGLOT!!!!!

Yo yo yo....
מה המצב, חברים שלי..?

היום אני הולכת לחפור לכם על קניה שעשיתי באינגלוט. שכחתי לצלם את הסומק הקרמי שקניתי, אז נתמקד בטונות הצלליות.. מקסימום נעשה פוסט של סמקים..
זה התחיל מזה שנכנסתי עם אמא וחברה לדיזינגוף סנטר, ואמא רצתה איזו פלטה קטנה. אממה, היא יצאה עם שלוש, ואני עוד פלטה וחצי (את צלליות הטריו הסגול והטורקיז היה לי מקניה קודמת)
גם כן עוצר.. אבל אני יכולה לטפוח לעצמי יפה על השכם שהחזקתי חודש ושבועיים וחצי בלי קניות קוסמטיקה!!!!

כל הצלליות הדואוכרומיות שרציתי היו חסרות במלאי, ומאחר שלאמא יש עור בוגר, (בכל זאת אשה יחסית מבוגרת) בניתי לה פלטות שמורכבות ממרקם מאט בלבד, וזרמתי עם זה גם לעצמי..

פלטת הניוד הבהירה, הכחולה והסגולה - שלושתן נקנו מתנה לאמא, פלוס פלטה אחת ריקה שתוכל להכניס בה צללית בודדת מכל סט ולקחת איתה לעבודה או לנסיעות, אם תרצה. תגידו שאני לא ילדה מפנקת..

לעצמי נדלקתי על הצלליות הכתומות והצללית הירוקה הכהה, שממש כיף לעבוד איתה..



זה השלל:





כדי לא להלאות אתכן ואת היד שלי ביותר מדי סווטצ'ים, לקחתי 2 צלליות מכל פלטה ודגמתי, התוצאות לפניכן.





טוב, מהנסיון שלי עם אינגלוט, צריך לקנות את כל החנות!!
הצלליות פיגמנטיות בטירוף, נעימות, כמעט בלי fallout (אם כי השתמשתי בהן לרוב עם מברשות מאוד פלאפיות שתפסו היטב את החומר והניחו על העור כמו שצריך).
עם הפריימר הקבוע שלי, shadow Insurance של Too Faced, ופיינט פוט מלמעלה, הצלליות עמידות לי לכל היום, כ-12 שעות, ללא נפילה לקפל או דהייה של הגוונים.
המבחר בחנות רחב מאוד, וכל אחת תוכל למצוא את מה שהיא אוהבת ומתאים לה. החזקתי את עצמי לא לקחת את כל הגוונים הקיימים בחנות.
כל הצלליות והסמקים שהסווטצ'תי בחנות היו פיגמנטיים ויפים על העור אחד-אחד, לא הייתה נפילה אחת, חוץ מהעובדה שכל מה שרציתי היה חסר במלאי.
הקניה הבאה שלי הולכת להיות האייליינרים שלהם: הלבן, הטורקיז הכהה, האדום והירוק-ליים. ואולי גם הכחול, הצהוב, השחור (למרות שיש לי 3-4 ג'ל ליינרים שחורים), ובקיצור את כולם :P
אבל את האדום והלבן אני חייבת.
בכל אופן, תענוג לעבוד עם הצלליות, המחירים מאוד נוחים לכיס, 40 ₪ לצללית בפאן, עם 30% הנחה למאפרים. סבבה לגמרי.
כל הקניה הייתה סביב 800 ₪, כולל הפלטות, הצלליות והסומק הקרמי (שמחירו המלא 80 ₪, ותורידו 30% מזה. סבבה לגמרי!!)
יצאתי מרוצה מאוד, וגם אמא.
החלטתי לגנוב לה את הפלטות וליצור מהן לוק מעושן שלטעמי יצא מוצלח ביותר, וכנראה אשחזר אותו בטוטוריאל הבא שאעלה ליוטיוב (אחרי האייליינר ו"מה בתיק" שביקשתן..)


הנה הלוק שיצרתי, לא צילמתי פנים מלאות כי העור נשאר נקי, ללא מייקאפ או סומק.





עד הפעם הבאה,
אדיוס!

6 תגובות:

  1. מהמם! פוסט פאן. לא ניסיתי את הצלליות של אינגלוט, ועכשיו כשאני קוראת כמה הן פיגמנטיות.. ושהם ממש לכיסי במחיר.. אז כנראה שאני אעשה שם את הקנייה הגדולה הבאה, ואת מאק אני אשאיר לחו"ל.. תודה רבה! ובחרת גוונים מדהימים ^.^

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף שעזרתי.. :)
      אנסה לעשות לוק יותר צבעוני מחר, להראות את הורסטיליות שלהן.
      אמא אוהבת כחול וסגול, אז זרמתי איתה, בסה"כ היא צריכה להשתמש בזה לרוב, וחשוב לי שהיא תאהב..
      אני לגמרי ממליצה לך לחרוש את החנות, יש שם בחורה בשם כריסטינה, שחרחורת, שמטפלת בי כל פעם שאני שם, והיא פשוט מותק, גם אם אני לא קונה כלום בסוף..

      מחק
  2. תתחדשי!
    הלוק שיצרת ממש יפה, מתה על הטשטושים שאת עושה, מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. באיפור, טשטושים זה החיים שלי.. תודה :)

      מחק
  3. איפור מהמם ויופי של רכישות! תתחדשי :)
    הייתי בשבוע שעבר באינגלוט ונדהמתי מהפיגמנט של הצלליות ! לגמרי נכנס לוישליסט שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. החומרים האבקתיים שלהם מפחידים ברמת הפיגמנט, לגמרי שווה. רק חבל שאין להם שמות מגניבים אלא סתם אותיות ומספרים..
      בוויש-ליסט שלי יש את הגלוסים הדואוכרומים שלהם..

      מחק