יום ראשון, 23 ביוני 2013

יום-הולדת 23 וסיבוב קטן באירופה

שלומלום חברים יקרים שלי!
מה נשמע? מה שלומכם?
אצלי לא יכול להיות יותר טוב :D :D
חזרתי לא מזמן מחו"ל וקיבלתי כמה חבילות עם מוצרים שריירתי עליהם כמה שנים טובות..
היום לא אכביר במילים, אלא אוציא לכם טיפה את הלשון וסקירות ומדריכים יגיעו לאט לאט :)
בגדול, עשיתי סיבוב בסלובניה עם עצירות בקרואטיה, אוסטריה ואיטליה. הנופים מדהימים, רוב הזמן האוכל דוחה, אבל האנשים נחמדים :)
הייתי בסה"כ 5 ימים, אבל היה לי כ"כ כיף ומרענן לצאת לחופשה!

טוב, הממתקים:


נכון שעשיתי בפייסבוק טיזינג עם מסקרה? אז זו האהבה החדשה שלי:
מסקרה של חברת Essence שנקראת Get BIG Lashes! ועולה פחות מ-3 יורו. היא עמידה, מפרידה, מעבה בלי הגזמה ומאריכה בטירוף את הריסים שלי. היא אשכרה יוצרת מראה ריסים מלאכותיים לטעמי. התאהבתי :D




הלאה:

לק של חברת Catrice בגוון 03 Meet Me A Paris

לק של חברת Catrice בגוון 07 Genious In A Bottle

לק של חברת Misslyn בגוון 562

לק של OPI בגוון The "IT" Color

לק של חברת Misslyn בגוון 195

לק של חברת Collistar בגוון Melanzana Glitter 42

פלטת צלליות של כריסטיאן דיור Rose Porcelaine 834

פלטת צלליות של גרלן Les Cuirs 07

מייקאפ Ideal Matte של אסתי לאודר

צללית בודדת של שאנל בגוון Rose De Mai 92



קרם גוף ורבנה של לאוקסיטן

סבון ג'ל ורבנה של לאוקסיטן

קרם ידיים מועשר בחמאת שיאה של לאוקסיטן

שמפו לשיער יבש של לאוקסיטן

שפתון של שאנל בגוון Rouge Coco

שפתון עמיד בגוון Red Velvet ופריימר צלליות של Lime Crime

פלטת Naked Basics של Urban Decay

פלטת Naked של Urban Decay

פלטת Shady Lady של The Balm

פלטת Burning Heart של Sugarpill

פלטת Alchemy של Lime Crime



מימין: סומק יבש, סומק קרם וצללית של חברת NYX


 נגמרה הרשימה :P
ליים-קריים ושוגרפיל היו החלום שלי כשלוש שנים, והחלום התגשם החודש :)
פלטות VICE ו-Shady Lady התקבלו במתנה מחברה
פלטות הנייקד התקבלו מאמא :)

סקירות אעשה לאט לאט.
נתראה בקרוב!

אדיוס!



9 תגובות:

  1. תתחדשי! הכל נראה כייפי וצבעוני מאוד! המסקרה הזו מעניינת אותי במיוחד ואחפש אותה כשאהיה באמסטרדם בסופ"ש!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא אמורה להיות בעיה למצוא את אסנס.. והמחיר מצחיק.
      תהני באמסטרדם :D

      מחק
  2. תתחדשי!:) אני שבוע הבא עושה סיבוב דומה לשלך באירופה מקווה לחזור עם חצי מהמציאות שלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש לא בעיה להגיע לזה.. :P

      אבל מעבר לקניות, הכי חשוב שתהני ותנצלי את החופשה כניקוי ראש ומנוחה. קניות זה בונוס.
      קחי נשימות עמוקות ותהני מהאוויר הנקי של אירופה!

      מחק
  3. תתחדשי נפלאה, מגיע לך! אנחנו חולקות את חיבתנו ללק השני של קטריס, ואני עדיין לא הזמנתי את הולוטיינס אבל בהחלט בדרך. ממליצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין לא ניסיתי אותו, אבל כולן ממליצות. מחר יהיו רשמים :)

      מחק
    2. עדכון: הולווטין עלי עכשיו, והוא מהמם..!!
      הנחתי עליו במרכז השפתיים סומק מבריק מאוד שנשבר ומעכתי לאבקה, וזה יצא מקסים, ברק כסוף כזה.. וכול בוהים ומסתכלים, מפילים דברים ושואלים מה עשיתי בשפתיים :D

      מחק
  4. הגעתי אלייך בחיפושי אחרי מידע על שופינג בסלובניה... האם אכן יש שם משהו מעניין בגזרת האיפור? ישחנויות רלוונטיות?

    השבמחק