יום שישי, 10 במאי 2013

סקירה: קליניק, סבוקאלם ובורז'ואה

היי חבר'ס, מה המצב?
קבו את התנצלותי הכנה שאני לא מעלה שני פוסטים בשבוע, אלא רק אחד.. אני ממש עמוסה ועייפה, יש לי כמה חודשים קשים, אני בטוחה שתקבלו את זה בהבנה.. ;)
בכל אופן, היום אני רוצה לדבר על כמה מוצרים חדשים שקניתי, ומוצר אחד קצת ישן, אבל מוצלח, ואיזשהו לוק נחמד ולא בהכרח לביש ביומיום..

נתחיל:

Delice de Poudre

אני רוצה להתחיל דווקא ממה שתכננתי לסקור בסוף, ברונזר של בורז'ואה.
בחודשיים הראשונים אחרי שקיבלתי אותו הוא סתם ישב במגירה. לא השתמשתי בו, כי הפיגמנט נראה נורא חלש, ואז גיליתי אותו מחדש.
הברונזר בגוון חום, לא כתום מדי, והוא לא יוצר מראה כתמי. הפיגמנט מאוד עדין ומעט חלש, זה כן.. אבל אפשר לבנות איתו הצללה מעודנת ולא כתם חום על הפנים, והמראה העדין שמתקבל איתו יוצר מראה של צל אמיתי ולא פס חום.
הוא עומד 5 שעות מעל קרם BB בכיף, לא דוהה.
אני לא יודעת אם הייתי ממליצה לרכוש אותו, אני רגילה למוצרי הצללה בעלי פיגמנט חזק יותר, אבל אני בהחלט שמחה שהוא חלק מהאוסף שלי, ואני אתחיל להשתמש בו בשוטף..




Super City Block של קליניק

את המוצר הזה קניתי בהמלצת הבננות הקבוצת המכורות, אחרי שהחלטתי להתחיל לשמםור על עור הפנים שלי, ולא רק לטפח ולאפר אותו. קניתי את רמת ההגנה הגבוהה ביותר, 40SPF.
דרושה כמות די קטנה לכיסוי כל הפנים, החומר בעל גוון צהבהב וריח נעים, מעט מזכיר קרמי הגנה רגילים, אבל ממש בקטנה.
התחושה מעט שומנית וכבדה על הפנים, אבל נראה לי שזה די הגיוני, בכל זאת קרם הגנה מהשמש.
השתמשתי במוצר כפריימר למייקאפ/ קרם BB, והם ישבו עליו טוב, והחזיקו עלי קצת יותר זמן מאשר פעמים שאני מורחת קרם לחות בלבד.
תחושת השומניות נעלמת לאחר זמן-מה, ובסה"כ זהו מוצר נחמד ביותר, שאני שמחה שקניתי.
ממליצה :)



מסקרה High Impact של קליניק

כמו ששמתם לה אני די מכורה לקליניק.. המוצרים שלהם טובים לי, עושים חסד עם העור שלי, והם בכלל מעולים.
את המסקרה הזו קניתי לאחר שגמרתי את הדוגמית שלה והייתי ממש מרוצה..
בתור מכורת מסקרות רצינית, הייתי אומרת שהמסקרה הזו היא מאסט ליומיום. בשכבה אחת היא נותנת מראה מודגש, אבל עדין, בשכבה השניה היא כבר מעבה ומדגישה עוד יותר. אין י הרבה מה לכתוב עליה חוץ מאשר העובדה שאני מאוהבת בה.. המברשת נוחה, לא סיליקונית, עם סיבים לא צפופים ולא רחוקים מדי, בדיוק כמו שצריך, פורמולה שנמרחת בכיף בלי ליצור גושים ענקיים, סמיכה במידה הנכונה. מה צריך יותר מזה??

תמונה עליונה - ריסים נקיים, תמונה אמצעית - שכבה אחת, תמונה תחתונה - שתי שכבות
 בהחלט ממליצה :)


מסקרה לריסים תחתונים של קליניק

המסקרה הזו היא לחלוטין גימיק. פורמולה טובה של מסקרה, צבע שחור משחור, ומברשת פיצית. גימיק. אבל חמוד!!
קליניק לגמרי הצליחו עם השטות הזו, כי המברשת פשוט טובה. היא מכסה בחומר את כל הריסים התחתונים, ואני גם יכולה להיכנס איתה לזווית הפנימית של העין, לריסים הכי קטנים, בלי ללכלך את כל העין. בשימוש בריסים התחתונים אפשר גם לשלוט באזור של הריס שצובעים - אפשר לעבור רק באזור השורש, ולהדגיש את קו הריסים, ואפשר גם לעבור בנפרד על הקצוות ולהאריך אותם קצת.
אין לי הרבה מה להגיד מעבר לזה, מבחינתי הקניה הזו בהחלט משתלמת, ואני ממליצה לחלוטין, ולו רק בגלל שהיא כזו חמודה, וכמובן מגיעה למקומות הכי קטנים...



עכשיו שתי דוגמיות של מוצרי סבוקלם שהתקבלו לסקירה:

ג'ל ניקוי של סבוקלם

זו פעם ראשונה שאני מתנסה במוצרי החברה, ואם לומר את האמת.. אני ממש מרוצה!
בגדול, אין לי עור בעייתי והוא מקבל באהבה את רוב המוצרים שמתאימים לסוג שלו.
השתמשתי בסבון מספר ימים, ופשוט נהניתי.
הריח נעים, לא חריף מאוד. ריח נקי וכיפי.
הסבון לא מייבש את העור ברמה מטורפת, ולא משאיר תחושה של עור מתוח ומיובש ברמות, אלא משהו באמצע. גם אחרי הסבון, העור גמיש ורך, וכשאני מורחת את הלחות שלי מעל, היא לא מכבידה עלי.
בד"כ אני לא מתה על מותגי קוסמטיקה וטיפוח מקומיים, יש לי איזשהו קטע, אבל אני בהחלט חושבת שארכוש את המוצר המלא, כי לימי הקיץ הוא פשוט מתאים לי.
בונוס נוסף שיש למוצר הוא מחיר לא יקר מאוד, אלא הגיוני.
אני ממליצה בחום על הסבון הזה לבעלות עור שמן כשלי :)


BB קרם של סבוקלם

טוב, BB קרם. אז ככה, המרקם שלו נעים, קרמי, לא נוזלי או סמיך מדי, ונוח מאוד למריחה.
לא זכור לי ריח חזק, הייתי אומרת שהוא די נטול ריח.
רמת הכיסוי של הקרם די גבוהה, יותר מהנורמה בקרמים מהסוג הזה, וזה כבר תלוי במה אתן מעדיפות - כיסוי גבוה ואטום או שקפקף וטבעי. לי זה היה בסדר.
דרושה כמות מאוד קטנה כדי לכסות את כל הפנים בחומר, וכדאי להיזהר עם הכמויות גם בגלל הפיגמנט.
על העור שלי הוא החזיק חמש שעות בכיף, בתנאי מזגן רוב הזמן, ועם מעט פודרה שקופה באזור ה-T.
בסה"כ מוצר נחמד ביותר. הוא לא כבד על הפנים, הכיסוי שלו טוב וטבעי, ויש לו מקדם הגנה די גבוה של
35SPF. מכובד ביותר.
עכשיו - עמיד הוא לא. אחרי קינוח אף אחד ראיתי את הטישו חום לחלוטין מצבע הקרם, הייתי ממליצה לא לגעת בפנים אם יש לכן את הקרם הזה עליכן, אחרת הידיים יתלכלכו ויווצרו "חורים" בפנים.
בגדול מוצר חביב ביותר, אבל עקב בעיית העמידות אני לא בטוחה שהייתי רוכשת אותו.

החלק שמסומן במלבן הוא החלק שאותו צבעתי עם כמות חומר כמו שיש בחלק התחתון של התמונה.

היום אין לי לוק חדש להראות לכן, אבל אני יכולה להראות איך אני שורפת את הזמן בת"א בין השיעורים...
כאן אני עם חבר חדש בשם זאביק. יש לכם ד"ש מהגברת קיקי והאדון מיילו...


עד כאן להיום
אדיוס!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה