יום חמישי, 2 במאי 2013

סקירת קופסא: גלאם-גורו פרימוורה

היי חבר'ס :)
קודם כל אני רוצה לומר תודה על התמיכה שנתתם לי בעקבות הפוסט הקודם. רוב האנשים שאני פוגשת לא מבינים ומסתכלים על כל אדם שיש לו נגיעה בתחום הפסיכיאטריה, בצורה עקומה לחלוטין, וזה גרם לי לשמור הכל בפנים. כל האנשים החדשים שהכרתי דרך הקבוצות השונות בפייסבוק נתנו לי אומץ לפתוח את תיבת הפנדורה האישית שלי, ולחשוף את עצמי כמו שמעולם לא עשיתי. וגם לא הלקו אותי, אלא גרמו לי להרגיש שזה בסדר, ושאני טובה כמו שאני. אז תודה לכם...

ובנימה אחרת, קיבלתי היום את קופסת הגלאם-גורו הראשונה שלי :D
אז מה יש לנו שם?
קופסא שחורה יפהיפיה עם כיתוב כסוף ועיצוב אלגנטי מאוד, נייר אריזה כחול רויאל... סתם סתם.. :P

אז מה באמת יש בקופסא? דברים טובים!

Uniq One - ספריי טיפוח והגנה לשיער

הספריי מיועד לשיער פגום ויבש, ולהגנה מפני פעולות חום שמבוצעות בשיער כמו החלקה, פנים וכד'.
הוא מריח פשוט מעולה! השיער אכן מקבל איזושהי רכות וגמישות אחרי הריסוס, כמובטח.. לגבי הגנה, ימים יגידו.
מה שאני כן יכולה להוסיף, זו העובדה שמרצה שלי בקורס התסרוקות שהתחלתי לא מזמן קוטל כל חומר לשיער, החל במרככים ומסכות וכלה בשמנים למיניהם, אבל את המוצר הזה הוא לא מפסיק להלל. עכשיו אני מבינה למה.
מחיר לצרכן: 150מ"ל/ 139 ש"ח.
להשיג במספרות ובאתר גלאם-גורו.

ספריי להזנת שיער של UNIQONE

בושם בוטיק לנסיעות  - Sensation

הבושם הזה בעל ריח נעים מאוד, בדיוק הטעם שלי. מעט ארומטי, לא חזק מדי, נשי.
האריזה נוחה, כזו שאת יכולה לזרוק לתיק הכי קטן, זה שאת לוקחת כשאת יוצאת לפאב או מועדון. אידיאלי.
הבושם מגיע במגוון ריחות, כך שכל אחת תוכל למצוא את זה שמתאים לה.


מברשת איפור מבית Barbara Hofmann

המוצר הזה הוא משהו מאוד שימושי עבורי. מברשת איפור קטנה ואלכסונית.
העיצוב שלה מאוד זול לטעמי, ובתמונות היא נראית לא נעימה ולא שימושית, אבל כשנגעתי זה הופתעתי מאוד.. היא רכה ונעימה, בגודל מושלם לטשטושים קטנים יחסית. היא מאוד פלאפית ולא תתאים למי שמעדיפה איפור מאוד מדויק. ניתן ליצור בעזרתה טשטושים קטנים ואקסטרה-אווריריים, אבל לא יותר מכך.
הידית מאוד קצרה, מה שטיפה מפריע לי, אבל זה ממש אם רוצים להיות קטנוניים.
עושה רושם שהמברשת הזו טובה ותיכנס לשימוש יומיומי אצלי...
להשיג ברשתות הפארם ואתר גלאם-גורו.

מברשת עיניים של ברברה הופמן
 פצירת שיוף מבית KAISER

המוצר הבא הוא פצירה, בעלת שני צדדים, האחד גס והשני עדין יותר. בשימוש ראשוני בצד העדין השיוף טוב ולא חזק או גס מדי, משאיר קצה ציפורן חלק שלא שורט וגם לא יתפוס לנו סיבים של הגרביון החדש והמהמם שקנינו :P
אין לי יותר מדי מושג איך לסקור פצירה, אבל בסה"כ אני מרוצה. את הצד הגס לא ניסיתי כי הוא נראה לי גס מדי. הייתי שמחה שבמקומו היה צד עדין עוד יותר מהצד העדין של המברשת. זה נשמע הגיוני..?
להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", אתר גלאם-גורו ובפרפומריות המובחרות.

פצירת ציפורניים של KAISER
מי פנים מבית PAYOT

כאן אני קצת משוחדת. אני אוהבת את החברה הזו, יש לי מוצרים אחרים מהם ולא חוויתי נפילה.
מי הפנים נטולי אלכוהול, בעלי ריח עדין ונקי, אבל לא כזה של בית מרקחת. התחושה נעימה, אבל כבעלת עור שמן, אני לא יודעת אם מי פנים כאלה יספיקו לי. התחושה לאחר השימוש היא של פנים רעננות וקרירות, אבל לא בהכרח נקיות יותר. כנראה שאני צריכה מוצר אגרסיבי יותר, ועם אלכוהול, שכן, אני אוהבת את תחושת המתיחה שאני מרגישה אחרי שימוש בסבון או  מי פנים שממש מייבשים לי את העור. מעל מי הפנים אני מורחת קרם לחות לעור שמן והעור חוזר לגמישות הרגילה.
אני חושבת שמי הפנים האלה פחות מתאימים לי, בגלל סוג העור שלי, אבל יעברו לאמא שלי, בעלת עור מעורב. נראה לי שזה יהיה לה מעולה (אם רק אצליח להרגיל אותה למי פנים...)


מי פנים של PAYOT

מסכה לשיער יבש ופגום של KAVA KAVA

נתחיל ביתרון משמעותי של המסכה הזו על שאר חברותיה לתחום: את לא צריכה למצוא תעסוקה במקלחת כדי לחכות שהיא תסיים את הפעולה. כל מה שצריך זו דקה אחת. כלום זמן.
מרקם החומר כמעט מוצק, לא היה לי הכי נוח למרוח אותה על השיער, אבל הסתדרתי.
הריח נעים נאוד, כזה שרוצים להסניף כל היום, התחושה של השיער לאחר השטיפה חלקה ונעימה.
המסכה הזו לא הכי התאימה לי כי השיער שלי בריא לחלוטין, אבל אם בא לכן על תוספת רכות לשיער אני בהחלט ממליצה על המסכה הזו.

מסכת שיער של kava kava

פילינג מבית PAYOT

נתתי את הפילינג לאמא שלי על מנת שתעביר חוות דעת, מאחר ולבעלת נקבוביות פעורות כשלי פילינג זה הדבר האחרון שכדאי לעשות.
לטענתה הפילינג "מרגיש כמו קרם נוזלי על הפנים, בעל ריח נעים, ללא הרבה גרגרים (אפשר לספור אותם), לא מקציף, ואופן כללי לא עושה הרבה"
היא לא בטוחה שתעשה בו שימוש נוסף מאחר ולא הורגשה תחושת ניקוי עמוק של העור.

פילינג של PAYOT

קרם לחות Hydradvance מבית SOTHYS

נתחיל בריח של הקרם. פשוט משגע! עדין, נקי, מזכיר לי מעט פרחים, אבל ממש טיפה. מרחתי מעט חומר רק על הלחיים, לצורך הסקירה, והקרם מאוד נעים על העור, נספג מהר ומשאיר תחושת חיוניות. הקרם שהתקבל אצלי מיועד לעור מעורב עד שמן, אבל כנראה העור שלי שמן מאוד, אז התחושה היא טיפה כבדה. לדעתי יהיה פרפקט לעור מעורב.
אין בו מסנן קרינה, מה שלדעתי מעט חבל, הייתי מעדיפה קרם שגם מגן עלי מהשמש, אבל במקרה הזה קיבלתי תירוץ לעשות הזמנה מהאינטרנט של תכשיר יעודי :P

קרם לחות לפנים של SOTHYS
  
ליפגלוס Lip Perfection של PUPA

אחרון חביב הוא ליפגלוס ורוד מס' 2 של פופה.
לבד לא אקנה את החברה הזו. יש לי משהו נגדה, לא יודעת למה. הם לא באים לי בטוב, בעיקר אחרי חוויות גרועות במיוחד עם המוצרים שלהם, וגם עם הדיילות, שכאן בעפולה המרגיזות והמתלעקות ביותר משתייכות לחברה הזו.
אבל... הופתעתי לטובה. האריזה מעוצבת באלגנטיות, בהתאם לצבעי החברה ורמת האלגנטיות האפשרית ממיכל פלסטיק.
הגלוס נעים על השפתיים, לא דביק, והגוון החזק שנראה במיכל מתקבל עלי עדין מאוד, רואים רוויה טובה של צבע, אבל לא יותר מדי. בדיוק כמה שצריך. לעמידות אין לי ציפיות, זה ליפגלוס. אצלי לרוב מחזיקים ללא שתיה ואוכל כשעתיים-שלוש.
 
סווטץ' באור שמש לגלוס של פופה


לסיכום, ההתרשמות הראשונית שלי מהקופסה ותכולתה היא טובה מאוד.
המוצרים הותאמו לפרופיל שבניתי ולסוג העור שלי.
כל המוצרים שהוכנסו לקופסה הם איכותיים ומחברות טובות ומוכרות, שזה דבר מעולה כשלעצמו.
דבר נוסף הוא שהקופסה הגיעה כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה באתר, שזה פלוס גדול מאוד.
חשוב לי להדגיש שהקופסה נקנתה מכספי האישי ולא נשלחה לסקירה, למרות שהייתי שמחה שכן.. :P
גלאם-גורו - שיחקתם אותה!
 

הקופסה בשלמותה, מלאה בכל טוב

אסיים את הפוסט עם הצגת יכולות הטשטוש של המברשת.
עד כאן להיום..
אדיוס, אמיגוס!
במברשת השתמשתי כדי לטשטש צללית שחורה בזווית החיצונית של העין


2 תגובות:

  1. סקירה מקסימה! ולא להאמין שהמברשות האלה יכולות לטשטש משהו....חשבתי שזה סתם סוג פשוט, יפה. האיפור כרגיל יצא מאוד יפה. והרקע...אוו הרקע, את בהחלט יודעת לצלם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אל..!
      כיף לשמוע שאת אוהבת ועוקבת :)

      מחק