יום שישי, 19 באפריל 2013

פוסט ראשון



היי :)
קוראים לי טל (או פיניקס, מה שתבחרו..). אני בת 22, גרה בחור שבקצה הסרגל, ששמו בישראל עפולה.
אני בוגרת לימודי טבחות ב"מכללת השף" (סתם ידע לכללי, זה לא באמת קשור...) ולימודי איפור מקצועי ב"ירין שחף". בזמן האחרון קיבלתי המון פידבקים חיוביים על האיפור שלי והצעות לנסות לפתוח בלוג/ערוץ יוטיוב. אז למרות שזה נראה לי לגמרי מעל הראש, כי יש אנשים הרבה יותר מוכשרים ממני, החלטתי לנסות, כי מה לעזאזל..? אף אחד לא יהרוג אותי.
 
אין לי הרבה מושג מה יהיה כאן, מטרת העל היא בלוג בנושא איפור וטיפוח, סקירות, המלצות, הכפשות, אולי כל מיני tutorials אם יהיה לי אומץ.. נושאים נוספים שאולי אדבר עליהם כאן הם אקססוריז, הלבשה והנעלה למידות גדולות. בתור (אחת שמנסה להיות) דוגמנית פלוס-סייז, ומתעתדת ללמוד סטיילינג, זה מאוד חשוב לי. אני חושבת שזה שיש לי מידות גוף מסויימות לא אמורה להגביל אותי מבחינת סגנון, ואמורה להיות לי אפשרות בחירה ואפשרות להתלבש באופן מחמיא לגופי וגם לגילי, וביגוד צעיר במידות גדולות זה משהו שחסר כאן בארץ..
סיכוי גדול שאכתוב כאן גם על השטויות שאני מזמינה מהאינטרנט. אם יש לי מחלה – קוראים לה Ebay. אני חולת הזמנות באינטרנט, אם זה בגדים, נעליים, איפור, אקססוריז או מטחנות פלפל למטבח :P
אני מסוגלת למצוא שם הכל ופשוט תענוג לחטט באתר הזה שעות :)

מאחר שיש לי עור שמן יחסית, אני משתמשת במוצרים שמיועדים לו ולא סביר שאעביר כאן סקירות על מוצרים שמיועדים לעור רגיל/ יבש.
טוב, נראה לי שאתחיל בסקירה קצרה על המוצרים הפייבוריטים שלי, מקווה להגיע לכל האוסף לאט לאט.


נתחיל:

מייקאפ (בסיס) – יש לי אחד, או גג שניים בכל זמן נתון, אני לא חסידה של המוצר הזה, מאחר ואין הרבה אפשרויות משחק, קונה רק מה שטוב לי. כרגע משתמשת בבורז'ואה 123 בגוון 52. יש לו כיסוי קליל, לא מסיכתי. החומר עצמו נוזלי מאוד (שלא נדבר על ה-51 שנוזל כמעט כמו מים...), אבל נוח לעבודה. אני מורחת אותו עם מברשת הברונזר השטוחה של ביוטיקר לרוב, למרות שעכשיו התחלתי לבגוד בה ולהשתמש במברשת ה-buffing של ריל טכניק. על המברשת אעבור בפוסט אחר..

בסיס לצללית – פיינט פוט של מאק. אני פשוט מכורה לדבר הזה. בעיקר לצצבע שנקרא SOFT OCHRE. הוא גוון ניוד, נוטה לצהבהב, שבדיוק מתאים לי, ואם היה מייקאפ בגוון הסה, הוא היה מושלם בשבילי. בסיס מעולה לצלליות, מתייבש מהר, אבל לא מהר מדי. פה ושם כשאני ממש מתעצלת לשים קונסילר מתחת לעין אני מושכת מעט את צללית הקרם הזו מתחת לעין והיא לגמרי עושה את העבודה (אל תספרו לאף אחד ;) ).

צללית קרם – כן, מעל לצללית בסיס אני שמה צללית קרם נוספת, אני מכורה, ובלי הפיינט פוט אני מרגישה ערומה, אז אני מתלבשת ורק אז מתחילה להתאפר. יש לי כמעט את כל סדרת קולור טאטו של מייבלין, ואני ממש מרוצה. יש לי גוון שמקביל לbare study של מאק, הוא נקרא Barely Branded. תענוג! נמרחת בקלות, נותנת ברק מטאלי עדין, ויושבת מעולה במשך שעות על גבי שעות.

ברונזר – כרגע אני משתמשת במוצר שיזוף של לנקסטר שקיבלתי, והוא נקרא kaleidoscope. הדבר הזה ענק, 20 גרם! הבנתי שהוא כבר לא נמכר, ובעקרון מיועד לשיזוף של כל הגוף. ככה או ככה, אני משתמשת בו לחיטוב עצמות הלחיים, ואני מרוצה. הוא לא כתום מדי, לא מנצנץ מדי ולא מאט מדי. פשוט כיפי.

מסקרה – יש לי קרוב ל-20 מסקרות, כולל דוגמיות, ובכל פעם אני משתמשת במשהו אחר.
היום השתמשתי בשתי מסקרות של קליניק  - Lash Doubling Mascara ו-High Impact Curling mascara. שתיהן עושות אחלה עבודה. שחורות, כמו שצריך, מעבות ריסים, לא מדביקות יותר מדי. לגבי עיגול הריסים, לא לגמרי עומד בהבטחה, אבל בשביל זה יש מעגל.
לאיפור העיניים השתמשתי היום בפלטה של סמאשבוקס בשם Shades Of Fame
שעליה כנראה ארחיב בפוסט הבא, לא נורא שהיא לא חדשה, נכון...? ;)


זהו להיום, מקווה שאהבתם :)
אשמח להערות והארות





נשתמע,
טל

6 תגובות:

  1. הופה ! איזה מפתיע וכייף לראות פוסט ראשון ממך. אחלה פוסט להתחיל איתו, אהבתי את האיפור.. את אלופה בטשטושים. וחוץ מזה לא נותר לי אלא להגיד המון המון בהצלחה (:

    השבמחק
  2. תתחדשי חמודה :) שיהיה המון המון בהצלחה.
    האיפור נראה מצוין, את באמת אלופה בטשטושים

    השבמחק
  3. תתחדשי על הבלוג! אני בטוחה שנזכה לראות המון מראות איפור מוצלחים ממך:)

    השבמחק
  4. שמחה שהחלטת לפתוח בלוג! בהצלחה מתוקה!!!!! הפוסט הראשון מצויין, מחכה כבר לפוסט הבא שמסביר איך איפרת ככה את העיינים ;)

    השבמחק
  5. פוסט נהדר ומצוין יקירה! נהניתי לקרוא ולראות את הפייבוריטים שלך, והאיפור עיניים יצא פשוט מושלם! את מוכשרת מאוד והמשיכי כך :)

    השבמחק
  6. תודה רבה, יקירות, חיממתן לי את הלב.. :)
    עשית לי חשק להתמיד בזה...
    אני ממש שמחה שאהבתן! בקרוב פוסט חדש..

    השבמחק